Skip to main content

Kennelijk is bij mij de 'Mesh' update ook uitgevoerd. Wachtwoord terug geplaatst naar standaard. Bij inloggen op het modem idd de melding dat ik mijn admin ww moet wijzigen. echter na een nieuw ww ingevoerd te hebben en op apply gedrukt te hebben, krijg ik de melding dat dit niet kan. En vertel me niet hoe ik een nieuw ww moet aanmaken, want dat weet ik. Heldesk aan de lijn gehad, echter dit heeft niet geholpen. Ik kreeg de melding dat dit probleem wordt doorgezet naar de technische dienst en dat ik met twee werkdagen iets zou horen,.,Ik ben om eerlijk te zijn niet geheel tevreden met de afhandeling...! 

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Is dit een mededeling of heb je een helpende hand nodig van de forumleden?


Beste @Henk154, welkom! Wat balen dit 😞. Heb je inmiddels wel wat gehoord van de technische collega's? Op het forum heb je contact met de community die vooral uit andere klanten bestaat. Wij, moderators van KPN, zijn ook aanwezig. Maar zoals je hebt gemerkt, laat een reactie van ons even op zich wachten meestal. Is jouw probleem nu opgelost en kan je weer inloggen? Weet je ook wat er aan de hand was?