Skip to main content

Na de update naar 60E is de interface van mij modem nog steeds super traag.

Elke klik die ik doe krijg in beeld ‘wachten'. 

 

Daarnaast heb ik nu een hapering in mijn internet verbinding.

Bekabeld en wifi is dit probleem.

bij het openen van een link eerst snel en goed internet, na een minuut valt loopt het allemaal vast. Dit gaat na een x aantal sec of minuten weer weg en werkt alles weer super.

 

Waar ligt dit aan?

 

Eerder nooit geen last van gehad.

groeten Stijn

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo @Stijn Haarhuis,

 

Heb je het modem al een geherstart tijdens het ondervinden van het probleem?


Hallo @Nicj56 

 

Ik heb de modem al meerdere keren gereset en herstart.

Ik heb de glasvezel kastje ook al meerdere keren herstart door de spanning eraf te halen.


Ha @Stijn Haarhuis, welkom! Wat raar dit 😞. Als internet wegvalt, merk je dan ook iets op de lampjes op de Box 12? Je hebt de Box 12 al eens een fabrieksreset gegeven, begrijp ik? Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Ik kijk graag met je mee. 


Ha @Marcia_ 

 

Heel raar inderdaad.  

De lampjes op de router blijven groen. Maar let hier niet altijd op natuurlijk.

 

Ik heb mijn gegevens aangevuld in mijn forumprofiel!

 

 


Top! Ik zie geen verbrekingen op de Box 12. Dat lijkt dus verder in orde te zijn. Is het één apparaat waar je dit telkens op ervaart? Wat voor apparaat is dit en welk besturingssysteem draait hier op? En ervaar je het ook op andere apparaten, bijvoorbeeld mobiele telefoons/tablets o.i.d.?


@Marcia_ 

 

Ik denk dat ik de storing/ hapering in de tv verholpen heb.

Ik had in de veranda een TP link router hangen voor de wifi verbinding.  
In de router DHCP uitgezet. Normaal gesproken zal dan de router het ip- adres overnemen van de hoofd router en geen storingen opleveren.  Toch op 1 of andere manier een storingsfactor.  

 

Inloggen in de Box 12 gaat nog steeds traag!

 


Hm.. Ik ga het intern doorgeven en kom daar na het weekend op terug!

 


Het wordt door de collega's herkend, dat dit wel eens gebeurt. Een echte oplossing is er momenteel helaas niet 😞