Skip to main content
Antwoord

Na update kan ik niet meer inloggen op Experia Box V10

• November 12, 2025
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Na de Update van de Experiabox V10 heb ik enkele problemen met mijn thuisnetwerk.

Ik zend op een of andere manier 3 verschillende wifi netwerken uit. 1 die ik heb ingesteld als standaard en twee andere waarop staat …..-Extrawifi5G en Extrawifi2G. Deze heb ik niet ingesteld maar komen steeds weer in beeld en verdwijnen weer. 

een ander netwerk wat weer puur op 2,4 GHZ draait, voor onze lampen en andere toestanden staat in de app als aan en uitzendend, maar kan ik nergens met een laptop, telefoon en tablet vinden. heel raar. 

Dit kan ik zien in de app door in te loggen met mijn eigen modem wachtwoord. Helaas kan ik dit weer niet op een mozzila, opera, edge of chrome op de pc. Hier geeft hij aan dat het ingegeven wachtwoord onjuist is. 

Resetten wil ik eigenlijk niet omdat ik dan weer aan het instellen kan, met SSID’s en wachtwoorden. 

Is hier een passende oplossing voor?

MvG, Teunis-Jan 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Teunis-Jan Roza, welkom op onze community! Ik denk dat je deze update net hebt gehad: 

gebruik je ook wifiversterkers?

Ik denk dat een reset via de app toch het handigst is, met deze update veranderen een aantal dingen en is een reset misschien niet geheel onvermijdelijk.

4 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • November 12, 2025

Als het modem een update heeft gehad is het admin wachtwoord weer op standaard gezet. Je kunt dit resetten op de inlogpagina van het modem.

Forum|alt.badge.img

Als het modem een update heeft gehad is het admin wachtwoord weer op standaard gezet. Je kunt dit resetten op de inlogpagina van het modem.

Als je in kan loggen wel inderdaad. Met inloggen@v10 als wachtwoord werkt niet. Wat heel vreemd is, is dat in de app het zelf aangemaakte wachtwoord wel pakt en op de inlogpagina zelf niet. 

Leen59
Wijsgeer
  • November 13, 2025

Er is toch een knop reset wachtwoord op de inlogpagina.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 14, 2025

Hoi ​@Teunis-Jan Roza, welkom op onze community! Ik denk dat je deze update net hebt gehad: 

gebruik je ook wifiversterkers?

Ik denk dat een reset via de app toch het handigst is, met deze update veranderen een aantal dingen en is een reset misschien niet geheel onvermijdelijk.