Skip to main content

Sinds kort zijn bij mij de wifiversterkers niet meer zichtbaar in netwerk (ik denk na Box12 60E update) en kan ik niet meer zien op welk wifipunt de apparaten zitten en ervaar regelmatig slechte wifi. Ik kan dan dus helaas niet zien waar het aan ligt. Teams meetings zijn een drama geworden. Resetten en alles opnieuw opstarten helpt ook niet. Kan ik terug naar een vorige versie?

@Onkel Ik denk niet dat de laatste update naar 60E er iets mee te maken heeft maar meer de update naar 528. KPN Box 12 Update: Mesh hSGEJ10000528 & SGEJ1000060E] | KPN Community

Heeft u al eens een schone installatie van de SuperWifi versterkers geprobeerd?

In het topic KPN Box 12: van specificaties tot instellingen | KPN Community kunt u ook lezen hoe u de reset naar fabrieksinstellingen doet. 


Hier precies hetzelfde probleem na de update. Krijg de superwifi punten niet meer te zien en koppelen lukt ook niet meer. 


Ik had dit probleem ook. Maar na een schone\voledige reset van de wifi punten kon ik deze via de thuis app weer toevoegen aan de modem.


@Sarpa178 wil je bevestigen dat de tip van @eduard-w ook voor jou heeft geholpen? Instructies voor een schone installatie van de SuperWifi vindt je door op de link in deze zin te klikken. 


Inmiddels alles weer aan de praat. Het duurde allemaal erg lang met opstarten en resetten. De WiFi punten bleken zelf ook te gaan updaten en toen dat eenmaal klaar was, kon de installatie afgerond worden en werkte alles weer.