Skip to main content

na vervanging installatie box 12 geen telefoon meer, al diverse malen reset geen resultaat

Hi @han104! Welkom op het forum.

Soms is het na een modemwissel nodig van onze kant in de systemen iets te resetten. Wil je je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijk ik voor je. 🙂


Profiel gewijzigd.tel. contact gehad met kpn na een half uur verbroken 


heb na vervanging modem geen telefoon verbinding meer. alles al diverse malen gereset.geen resultaat.

telefonisch contact  na een half zonder resultaat verbroken..w

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hallo @han104 ,

Al gereset via het resetgaatje?

Zo, ja brand het telefonielampje?

En als je hier reset, blijft het cirkeltje dan maar draaien of reset het modem zich daadwerkelijk?: http://kpn.com/reset

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic


@han104 vervelend te horen dat de klantenservice niet heeft kunnen helpen. Wel lijkt het me handig te kiezen voor 1 van de 2. De klantenservice of hier via het forum. Om te voorkomen dat ik mijn collega's van de klantenservice in de weg loop of andersom. 

Ik heb voor je gekeken en het lukt me niet goed het modem te bereiken. 

Wil je aangeven of je Box 12 wel internet geeft? En welke lampjes aan de voorkant branden en welke kleur?

Volg als “Power” en “Ethernet” groen branden nog de stappen van @martijn197108. Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan help ik verder.


Alle lampjes branden,ik heb internet en tv zonder probleem, als ik via mobiel naar thuis bel knippert telefoonlampje

 


Wat zijn de stappen van Martijn?? Kan niets vinden


Hallo @han104 ,

Al gereset via het resetgaatje?Druk deze 15 seconden in.

Zo, ja brand het telefonielampje?

En als je hier reset, blijft het cirkeltje dan maar draaien of reset het modem zich daadwerkelijk?: http://kpn.com/reset

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

Dit kan je proberen @han104 .

Maar wel een raar probleem, als @Bram_ het modem niet kan bereiken lijkt toch de tr069 koppeling niet goed.Maar alsnog zijn de telefonie gegevens ingeladen...Vreemd…

Je zou zelf nog de andere poort, een ander kabeltje of een ander telefoontoestel kunnen testen.Want dat het lampje wel gaat knipperen zou het gewoon moeten werken.

Mocht dat ook niet werken kan @Bram_ de telefoon poort wel overzetten om te proberen, maar ik vermoed dat dat door het uitlees probleem niet zal lukken.

Maar reset het modem maar nog een keer, vaak helpt dat wel met dit uitleesprobleem.

 

 

 


@han104 ik heb het voor je doorgezet naar onze technische dienst. Die gaan het binnen een paar werkdagen voor je oppakken. Hou je maandag en dinsdag je mobiel in de gaten? De kans is groot dat ze namelijk eerst even bellen om te zien of ze het op afstand kunnen oplossen. Als dat niet lukt wordt er een monteursafspraak gemaakt. 


Bedankt eindelijk een uitgang te zien .wordt op mijn leeftijd allemaal wat te ingewikkeld.80+