Skip to main content
Antwoord

Navraag over teruggestuurde apparatuur

• March 5, 2024
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Pardon, ik heb een vraagIk heb het naar mijn bank gestuurd, ze wachten tot ik je de apparatuur stuur, maar ze hebben het al verzondenWat moet ik nu doen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Vraagen. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat de vraag precies is. Wil je jouw vraag verder toelichten? Ik hoor graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Vraagen. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat de vraag precies is. Wil je jouw vraag verder toelichten? Ik hoor graag van je!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 6, 2024

Hoi @Vraagen. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat de vraag precies is. Wil je jouw vraag verder toelichten? Ik hoor graag van je!

PardonIk had een abonnement bij jullie, maar heb dit opgezegd en de apparatuur opgestuurdMaar u heeft mij gemaild dat u de apparatuur nog niet heeft ontvangenwat moet ik nu doen?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Vraagen Wat vervelend dat je een herinnering hebt ontvangen hierover, terwijl je alles al retour gestuurd hebt. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze gratis klantenservice (0800 0402), dan geven zijn dit door aan onze logistieke afdeling.Â