Skip to main content
Antwoord

Netstroom adapter Experia Box V10A stuk

• September 12, 2025
  • 5 reacties
  • 114 keer bekeken

Goedenavond

Mijn net adaptrr van de router is kapot gegaan. Een van de pennen van de stekker is afgebroken.

Kan ik via KPN een nieuwe bestellen?

Ik heb al bij div winkels al.voor een universele gekeken maar die passen niet.

Ik hoor garaag wat er mogelijk is.

Mvg NielsĀ 

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@N ellenĀ 

Nieuwe adapter voor SuperWifi 1, tv-ontvanger en het KPN modem

• De snelste weg is via een KPN Winkel. Als je jouw adapter van het apparaat meeneemt kan de winkel je een nieuwe adapter meegeven. Dat is wel afhankelijk van de voorraad in de winkel, het kan zijn dat ze het niet op voorraad hebben.
    Ā 
  • Maak een belafspraak. Een medewerker kan je een nieuwe adapter toesturen.
    De klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur en op zaterdag tussen 08.00 en 17.00 uur.

Als je het via de winkel doet, loop je (over het algemeen) met de nieuwe adapter weer naar buiten. Kies je voor versturen via de telefonische klantenservice? Dan wordt de nieuwe adapter binnen enkele dagen geleverd.

Ā 

5 reacties

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • September 12, 2025

​@N ellenĀ Ben je ook al bij een KPN winkel geweest? Anders morgen even bellen met 0800-0402.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 12, 2025

Hallo ​@N ellenĀ 

Nieuwe adapter voor SuperWifi 1, tv-ontvanger en het KPN modem

• De snelste weg is via een KPN Winkel. Als je jouw adapter van het apparaat meeneemt kan de winkel je een nieuwe adapter meegeven. Dat is wel afhankelijk van de voorraad in de winkel, het kan zijn dat ze het niet op voorraad hebben.
    Ā 
  • Maak een belafspraak. Een medewerker kan je een nieuwe adapter toesturen.
    De klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur en op zaterdag tussen 08.00 en 17.00 uur.

Als je het via de winkel doet, loop je (over het algemeen) met de nieuwe adapter weer naar buiten. Kies je voor versturen via de telefonische klantenservice? Dan wordt de nieuwe adapter binnen enkele dagen geleverd.

Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 13, 2025

Dank je ruud voor je bericht.

Vanmidsag bij kpn winkel geweest en daar een nieuwe adapter meegekregen. Alles aangesloten en dan erachter komwn dat de router ook is overleden. Maandag maar weer even bellen

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 13, 2025

Een vervelende verrassing ​@N ellenĀ , maar voor een storing kan je ook nu bellen. Klantenservice is daarvoor 24/7 via 0800-0402 bereikbaar. Spreek in dat je storing hebt en helemaal geen internet. Het systeem stuurt waarschijnlijk een sms met standaard aanwijzingen en lijkt op te hangen. Blijf aan de lijn en na enige tijd wordt je doorgeschakeld naar een medewerker.Ā 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@N ellen, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt! Heb je t allemaal inmiddels weer werkend?