Skip to main content

Ik heb sinds een aantal dagen problemen om mijn laptop met wifi te verbinden. Dit gaat op en af, dus de verbinding komt wel tot stand. 

Heb ook een macbook die kan alleen verbinden met het gasten netwerk en geeft bij het standaard netwerk dat ie geen ip adres kan vinden.

Soms komt de verbinding wel tot stand maar zonder internet

 

Voor de rest hebben alle andere apparaten zoals tv, tablets en telefoons nergens last van

Modem al gereset en de laptop en Mac zijn volledig up to date. Iemand een idee wat ik nog kan doen?

Kijk eens naar onderstaande link @Wouter B 

 


Daar had ik idd al gekeken, maar voor de meeste apparaten heb ik dus wel wifi en met een goede verbinding. 

Ben dus op zoek naar iemand die weet wat het probleem kan zijn tussen het modem en een specifiek apparaat

Let op ik werk al een jaar thuis met die laptop. Enige dat ik gedaan heb ik een week geleden het ww van de wifi aangepast. Daarvoor heb ik het modem gereset 


Hi @Wouter B!

Gek dat het alleen met de Macbook niet wil. 😕

Wat als je Extra Wifi instelt? Als je die op 2,4 Ghz zet (mits je één van de modems hebt die in het artikel genoemd worden) ben ik benieuwd of het dan wel lukt met de laptop.


Ik heb t probleem inmiddels opgelost door de instellingen aan te passen van wifi 6 naar 5.

Denk dat het modem door te resetten wss toch een update heeft gedaan waar mijn laptops niet goed op gingen


Fijn dat het daarmee opgelost is en bedankt voor het terugkoppelen!