Skip to main content

mijn moden is verouderd  ik heb dit gedaan via wifi chenk en ik zou een nieuwe modem krijgen en tot nu toe heb ik nog niks gehoord en gezien van een brief 

Goedemorgen @ronald588 en welkom hier op ons forum :)

Goed dat je even aan de bel trekt en leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden! Heb je het nieuwe modem inmiddels mogen ontvangen of wacht je hier nog steeds op? Wanneer heb je deze aangevraagd? Indien nog nodig, kijk ik graag even met je mee om uit te vinden wat jij kunt verwachten met betrekking tot het nieuwe modem. Zou je daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


hallo Janz met ronald ik heb dit modem vorig dinsdag of woensdag aangevraagd en ik heb tot nu toe niks niks ontvangen via de post en ik heb forumprofiel ingevult gr ronald 


Goedemorgen @ronald588 en bedankt voor het invullen van je profiel :)
Via welke weg heb je hier contact over gehad? Ik kan hier namelijk helemaal nergens iets over terugvinden. Heb je het nieuwe modem misschien aangevraagd door de wifi manager te doorlopen?


ja via de wifi mangeren en via wifi chenk 

 


Dankjewel voor de terugkoppeling @ronald588!
Kun je eens kijken wat er nu gebeurt wanneer je de wifi manager nogmaals doorloopt? Ik ben namelijk benieuwd of je dan opnieuw de optie krijgt om je Experia Box v8 om te laten ruilen. Mocht dat niet het geval zijn dan ga ik er natuurlijk alsnog voor zorgen dat deze omruil zo snel mogelijk plaats zal vinden!


ik heb de wifi manger gedaan en dit kreeg ik zie je afbeelding en nu af wachten of ik een nieuwe modem of brief krijg gr ronald 


Je hebt op die pagina ook de Box 12 besteld begrijp ik dat goed @ronald588


ik heb de wifi manger gedaan zoals je hebt geschreven in het vorig berichtje en ja ik heb de box 12 besteld via de wifi manger gr ronald 


ik heb de wifi manger gedaan zoals je hebt geschreven in het vorig berichtje en ja ik heb de box 12 besteld via de wifi manger gr ronald 

Top, dan verwacht ik dat je de Box 12 snel zult ontvangen! 

Mocht je tegen die tijd nog vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk ook graag @ronald588 :) 


ik hoop het nu dat ik de box 12 zul ontvangen en als dit niet het geval is dat ik de box 12 hebben ontvangen .wat moet ik dan doen gr ronald 


Ik ga er vanuit dat je in dit geval en Box 12 ontvangt @ronald588! Laat je me het even weten wanneer je de nieuwe Box hebt ontvangen? 


oke ik zal je het laten weten waarneer  ik de box 12 heb ontvangen gr ronald 


oke ik zal je het laten weten waarneer  ik de box 12 heb ontvangen gr ronald 

Helemaal prima!


ik heb nog steedts geen brief of mail ontvangen van de nieuwe box 12 en ik heb nog steests geen nieuwe box 12 ontvangen van de KPN  gr ronald 


ik heb nog steedts geen brief of mail ontvangen van de nieuwe box 12 en ik heb nog steests geen nieuwe box 12 ontvangen van de KPN  gr ronald 

Dat schiet niet op @ronald588 dus ik ga kijken of ik vanaf hier een Box 12 voor je aan kan vragen, ik kom hier zo snel mogelijk bij je op terug!


ja het schiet zo niet op  en u heeft echt gezien dat op de twee foto,s dat ik  wifi manger heb gedaan en dat ik een nieuwe box 12 heb aangevraagd en ik hoop dat u het wel lukt om een box 12 kunt regelen gr ronald 


ja het schiet zo niet op  en u heeft echt gezien dat op de twee foto,s dat ik  wifi manger heb gedaan en dat ik een nieuwe box 12 heb aangevraagd en ik hoop dat u het wel lukt om een box 12 kunt regelen gr ronald 

Yes, bij deze voor je geregeld hoor. Aanstaande maandag (8 augustus) ligt er een Box 12 voor je klaar bij de Primera (Helftheuvelpassage) @ronald588. Vergeet niet om je huidige Experia Box mee te nemen en deze te verpakken in een (willekeurige) doos; je dient deze in te leveren want omdat je de nieuwe anders niet mee krijgt. 


ja ik heb een sms gehad van KPN en heel erg bedankt voor het regelen voor de nieuwe box 12 gr ronald 


ja ik heb een sms gehad van KPN en heel erg bedankt voor het regelen voor de nieuwe box 12 gr ronald 

Graag gedaan en excuses voor het feit dat het relatief zoveel voeten in de aarde had om dit voor elkaar te krijgen @ronald588! Normaal gesproken gaat dit vrij soepel via de wifi manager maar bij jou dus niet. Desalniettemin ben ik blij dat ik het vanaf hier voor je heb kunnen regelen. Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben, laat het dan vooral weten! Voor nu in ieder geval nog een hele mooie zondag toegewenst.