Skip to main content

Hallo,

Als nieuwe klant probeer ik de box te installeren. De 3 groene lampjes zouden binnen 15 min moeten stoppen met knipperen. Na een uur knippert het internet lampje nog steeds. Ook na een reset weinig succes. 

 

Klinkt niet goed.  Bel de klantenservice 0800-0402. Gratis nummer 24/7 voor storingen bereikbaar. Knippert het lampje met regelmaat of onregelmatig? Heeft u geprobeerd of u verbinding heeft door bijvoorbeeld een laptop aan te sluiten?


Het is een regelmatig knipperend lampje.

Ik heb niet geprobeerd een laptop aan te sluiten aangezien ik de modem niet werkend krijg.

 


Dan ben ik bang dat de verbinding niet aktief is. Bellen dus😉


Goedemorgen @Becky01, welkom op ons forum!
Zoals Joep al noemt is het het snelst hierover even met mijn collega's op 0800-0402 te bellen. Zij kunnen meteen even meekijken en vervolgstappen ondernemen!
Laat ons vooral weten wat er uit komt!


Gebeld, maar verbinding wordt verbroken nadat ik ‘nee’ heb geantwoord op de vraag of ik de installatie app wil proberen.
 

Die heb ik uiteraard geprobeerd, anders zou ik toch niet bellen 🤔

 

Ik neem aan dat KPN klantenservice niet alleen tijdens kantoor tijden geopend is? 


Voor dit zijn ze 24/7 open, voor normale vragen tot 20:00 op werkdagen en op zaterdag tot 17:00 en zondags gesloten.


Nee dat klopt niet. KPN staat voor ‘verbinden en leren’ en daarom zijn ze pas vanaf 8.00 morgenvroeg weer bereikbaar. Goeie start als nieuwe klant 👌🏼


Heel slecht natuurlijk maar roep een keer ik heb storing. 


Top! Er is een installateur ingepland. Goed om te weten als je ‘abonnement opzeggen’ inspreekt dat je dan wel binnen 5 sec een medewerker te spreken krijgt. 👍🏼