Skip to main content

Sinds kort ziet de admin interface op de Box 12 er anders uit. Frisse vormgeving, maar het lukt mij niet meer mijn instellingen te doen. Voorbeeld: ouderlijk toezicht. Zie screenshot. Ik kan zien dat er op de PS4 een ‘Filter’ is ingesteld, maar hoe kan ik wijzigingen aanbrengen? Niets op deze regel is aan te klikken. Het is een statische weergave.

Actuele handleidingen zijn niet beschikbaar. Helpartikelen laten de oude interface zien. Wat te doen?

 

 

Dat filter moet via een andere menuoptie aangepast worden. Dus blader nog even door het menu. Er moet ergens een optie zijn.


Dank je Nick, maar als ik vanuit de ‘landing page’ op Ouderlijk Toezicht klik, kom ik hier terecht.
 

Vanuit een UX gedachte vind ik het dan vrij absurd dat ik naar een plek gestuurd wordt waar ik het NIET kan regelen en maar even moet gaan bladeren. 

Niks tegen jou, maar dit is gewoon ruk.


Achter de regel met de PS4 is een penceel icoon daar zou een nieuw scherm moeten verschijnen waar dan filter opties voor dit apparaat aanpasbaar moeten zijn. Ik zie een ja bij filter staan. Heeft u dat zelf ingesteld of is dit via instellingen vanuit de voorgaande software overgenomen.

Dan zou dit scherm moeten verschijnen:

 


Achter de regel met de PS4 is een penceel icoon ...

Het zou kunnen wezen dat @richardk een klein scherm gebruikt waardoor dat niet weergegeven word.


@BruisTablet en @Nick83 hebben beiden gelijk! Ik ben gewend dit via mijn Tablet te doen. Dan zijn de pennetjes niet zichtbaar. Ik voelde mij uiterst dom nadat de KPN Support medewerker mij geduldig te woord stond.


Het is natuurlijk wel weer een bug van de firmware. Het zou niet zo horen te zijn dat het pennetje bij een iets kleiner scherm niet getoond word.