Skip to main content

Nieuwe Router is niet geleverd bij Gamma, Hardenberg op afgesproken datum 15-mei.

Heb je wel een track and trace ontvangen?


Niet ontvangen. Bij de bestelling zou ik op 15 mei bij een afhaalpunt kunnen ophalen en had mijn Computer service al besteld. Maar was 17 mei niet gearriveerd. Vervelend want oude huidige loopt vast op of video. Moet steeds opnieuw worden opgestart.


Dan is er ergens iets mis gegaan.  Bel de klantenservice 0800-0402.  Dan kijken ze met je mee.


Hi @nieuwe router niet geleverd, welkom hier. Ik denk graag mee. 

Dan is er ergens iets mis gegaan.  Bel de klantenservice 0800-0402.  Dan kijken ze met je mee.

Heb je de router inmiddels ontvangen?

Zo niet, mag ik vragen hoe je de router precies hebt besteld? Via onze website? Telefonisch? 

Laat het me weten, dan zoek ik het uit! 


Beste Joep,

 

De Router is op advies van KPN opgehaald in Hoogeveen. Vroeg aan de verkoper of de twee KPN TV kastjes er in zitten en werd bevestigend beantwoord. Maar thuis komend zaten ze er niet bij, nagestuurd op verzoek. Ondertussen was het oude abonnement verlopen en doofde alles wat met KPN te maken had.  De nieuwe router werkte nog niet dus werd het een kaart avondje. B. Bouwknegt, Hardenberg.


Beste Joep,

 

De Router is op advies van KPN opgehaald in Hoogeveen. Vroeg aan de verkoper of de twee KPN TV kastjes er in zitten en werd bevestigend beantwoord. Maar thuis komend zaten ze er niet bij, nagestuurd op verzoek. Ondertussen was het oude abonnement verlopen en doofde alles wat met KPN te maken had.  De nieuwe router werkte nog niet dus werd het een kaart avondje. B. Bouwknegt, Hardenberg.

Het ligt ongetwijfeld aan mij, maar ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoelt. Moet er nog iets worden bezorgd? En gaat het om de modem of om de televisieontvangers?Â