Skip to main content

Goedemorgen allemaal 😊

 

Sinds aantal weken hebben wij de experiabox vervangen door de kpnbox12. We zijn overgestapt op het glasvezel.  

De nieuwe modem nam de naam van de oude box over. Wel met nieuw wachtwoord uiteraard.  Het enige apparaat dat niet wil verbinden is de Nintendo Switch.  

Foutmelding: 2110-2215 mogelijk signaal te zwak of ww onjuist ingevoerd. 

De afstand tot de modem is minder dan een meter en signaal is prima. 

Nintendo is compatibel voor de WPA2PSK. 

Nintendo is up-to-date. Wifi uitgezet.  Nintendo opnieuw opgestart. Oude bekende wifi verwijderd.  Nintendo switch herkent meteen het netwerk van de box 12 maar blijft dus de foutmelding geven. 

Wifi manager gebruikt,  ook geen resultaat. 

 

Iemand nog een optie?🙈😊😊

 

Groetjes en alvast bedankt voor het meedenken. 

Clara

Hoi @ClaraKoe, welkom. 

Je kan eens met de instellingen van de Box 12 aan de haal. Hopelijk werkt het uitzetten van wifi 6. Dit doe je door in te loggen op de Box 12.  Je gaat vervolgens naar die wifi instellingen en daar zet je wifi 6 (802.11ax) uit. Deze zet je op  802.11b+g+ac. 

Lukt het dan om de Nintendo te verbinden met het internet?


Beste @Bart_Z ,

 

Dank voor je reactie! Ik had hem eerder al gelezen maar nog niet kunnen reageren.  

Ik heb het op de manier geprobeerd zoals je beschreef.  Ik ben alleen gestopt toen dat ding zei dat ik gelijk ander ww moest verzinnen.  Ik dacht dat klopt niet. 

Uiteindelijk heb ik kpn nog aan de lijn gehad vd week voor wat anders en ook aan de medewerker gevraagd hoe het kan dat Nintendo niet verbindt.  Hij gaf mij jouw tip (en dat dat klopt van het ww haha) en de tip voor kpn thuis app. Daarop zag ik dat er aan de modem een ander ww zit dan dat er achterop de modem staat.  Heel raar, maar.... hij doet het nu wel!

 

Nogmaals dank!

 

Groetjes Claudia


Dat is top zeg. Daar ben ik blij om. :)

Mocht je nog weer vragen krijgen dan hoor ik dat graag.