Skip to main content

Hallo,

Ik heb de v12 modem . Maar ik heb de update nog niet. Hij lijkt ook niet klaar te staan.

Wat kan ik doen om de update wel te krijgen ?

Mvg Stijn

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo,

Ik heb de v12 modem . Maar ik heb de update nog niet. Hij lijkt ook niet klaar te staan.

Mvg Stijn

Heb je hier een bericht over gehad ?

Hallo,

Mvg Stijn

Heb je hier een bericht over gehad ?

Nee dat ook nog niet. Geen sms 

Nee dat ook nog niet. Geen sms 

Dan moet je nog even afwachten, het systeem update de modems in batches je krijgt hier vanzelf bericht over. Dit is niet te forceren.

Hoi @MegaMan144  . Afwachten is het devies.

Maar  nog even een andere vraag. Heb je toevallig Superwifi 1 in gebruik? 

Hoi @MegaMan144  . Afwachten is het devies.

Maar  nog even een andere vraag. Heb je toevallig Superwifi 1 in gebruik? 

Nee ik heb 1x Superfood 2 

Sorry voor de late reply. Je was even kwijt in mijn administratie.

Ik vrees dat je nog even moet wachten.  Ik heb verder geen invloed op die update.  We draaien ze in batches.  Hopelijk kom je snel aan de beurt!

Is er zicht op hoe lang het totale proces van updaten van alle box 12 modems gaat duren?

als ik het goed heb gezien zijn jullie er al een jaar mee bezig

hoe lang kan het dan nog duren voor wij aan de beurt komen?

Ik kan geen datum noemen, @JohnAn .  Ik weet niet of je de product updates volgt?  Er wordt nog steeds gefinetuned  en sommige combinaties (zoals met een superwifi 1) werken niet. Dus klanten waar we van weten dat die een SW1 hebben proberen we over te slaan.  Verder gaat het gestaag, in batches en monitoren we of alles stabiel blijft.  Is er een directe technische aanleiding waarom je zit te springen om die firmware update?

Bedankt voor de snelle reactie

Hier geen extra toevoegingen aan het netwerk zoals bv superwifi

Ik weet niet of jullie dat bijhouden om te bepalen of een modem geupdate moet worden

De reden voor die update is het feit dat onze internet radios regelmatig op nagenoeg alle zenders enkele seconden geen geluid meer geven, meestal 2 a 3 seconden

Alle instellingen al aangepast cq uitgeprobeerd

Rest dus het modem

Bedankt voor de snelle reactie

Hier geen extra toevoegingen aan het netwerk zoals bv superwifi

Ik weet niet of jullie dat bijhouden om te bepalen of een modem geupdate moet worden

De reden voor die update is het feit dat onze internet radios regelmatig op nagenoeg alle zenders enkele seconden geen geluid meer geven, meestal 2 a 3 seconden

Alle instellingen al aangepast cq uitgeprobeerd

Rest dus het modem

Hier wil ik toch even wat meer van weten. Ik stuur je even een privébericht. 

Reageer