Hallo allen,
Sinds vorige maand hebben we, na veel problemen dan eindelijk glasvezel internet, en het werkt over het algemeen zeer goed.
De modem staat beneden, en eigenlijk alleen op zolder hebben we wat minder bereik, maar dat is zonder versterkers en extenders logisch.
Maar eigenlijk al sinds het werkt heb ik een paar apparaten op het netwerk zitten, die.. nou ja, niet van mij zijn. Ik heb geen versterkers/extenders, of extra router in het netwerk hangen, het is alleen de modem, telefoons, tv, console, en mijn workstation.
Gastnetwerk staat uit, en niemand behalve mijn vrouw en ikzelf weten het wifi ww.
Via ethernet is mijn workstation, de tv, en de xbox aangesloten, en de rest van onze apparaten verbind via wifi: De telefoons van mijn zoon, vrouw en natuurlijk mijn eigen, en de laptop van mijn vrouw, die geen ethernet poort heeft (nieuwe laptop)
De vreemdelingen zijn “Device-27” en “Device-429”, beide met een mac-adres die niet met een bekende fabrikant overeenkomt.
Is dit iets van KPN zelf, en zo ja (en nee), heeft iemand een idee wat deze apparaten kunnen zijn?