Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar na de laatste firmware update  SGEJ10000528  op de experiabox 12, is het aantal onderbrekingen alleen maar toegenomen bij ons in plaats dat dit met deze update verholpen zou zijn. Opnieuw opstarten of een hard reset heeft geen verbetering gegeven.

De onderbrekingen duren altijd maar een minuut maar het begint nu voor ons toch wel hinderlijk te worden. Graag zou ik dus willen zien dat hier op korte termijn een oplossing voor komt.

Hieronder het logfile van de Experiabox:

 

 

Geen idee of het door mijn reactie van gisteren komt, maar afgelopen nacht is er een firmware upgrade geweest.

Hopelijk biedt deze upgrade uitkomst en zijn we nu van de tijdelijke onderbrekingen verlost.
​​​​​​Ik kijk het even een week aan en dan zal ik hier vermelden of dit de klacht heeft opgelost, of dat het probleem zich nog steeds voordoet.
 

 


We zijn inmiddels 1 week verder en maar 1 keer dat de VDSL verbinding stopt

Waardoor dit komt is mij niet duidelijk, maar het is een duidelijke verbetering t.o.v de vorige firmware


Inmiddels weer een week verder en geen enkele onderbreking gehad. Hulde aan diegene die het euvel verholpen heeft!