Hoi,
Ik wilde inloggen op mijn modem omdat ik wilde controleren of het wachtwoord op het apparaat nog correct is of dat ik het ooit heb gewijzigd en ben vergeten.
Wel heb ik de wifinaam en wachtwoord gewijzigd toen ik het kastje kreeg.
Toen ik de inlogpagina opende zag ik staan dat de wachtwoord gereset was en ik moest inloggen met het wachtwoord van de sticker.
Dat heb ik gedaan en toen kwam ik erin, concludeerde dat dus de stickerwachtwoord correct is en sloot mijn browser.
Dus ik weet ook gelijk dat ik de wachtwoord niet verkeerd invoer.
Sindsdien kan ik niet meer inloggen op mijn modem.
Ik heb toen een hard reset gedaan met een tandenstoker en een 15min gewacht gewoon wat opstarttijd geven dacht ik.
De wifi kwam weer tevoorschijn maar niet met de gewijzigde naam, met de originele naam die op de sticker stond, volledig zoals ik had verwacht. Ik kon verbinden maar had geen wifi, ik dacht laat ik nog maar 15min wachten.
Na 15min was het probleem niet verholpen toen heb ik de stappen doorlopen via de probleemoplosser (stroom van NT kastje af, daarna modem uitgeschakeld stroom eraf 30 sec en weer aan en 5 min tijd gegeven).
Toen werkte alles naar behoren ik kan echter nog steeds niet inloggen op mijn modem en het vreemde is dat de wifinaam weer is zoals voor de reset en ook met het nieuwe wachtwoord wat ik des tijds heb ingesteld.
Nu snap ik er dus niets meer van en kan ik alsnog niet inloggen op mijn modem, wat ik wel graag zou willen kunnen.
Alvast bedankt.