Skip to main content

Hoi,

Ik wilde inloggen op mijn modem omdat ik wilde controleren of het wachtwoord op het apparaat nog correct is of dat ik het ooit heb gewijzigd en ben vergeten.

Wel heb ik de wifinaam en wachtwoord gewijzigd toen ik het kastje kreeg.

Toen ik de inlogpagina opende zag ik staan dat de wachtwoord gereset was en ik moest inloggen met het wachtwoord van de sticker.
Dat heb ik gedaan en toen kwam ik erin, concludeerde dat dus de stickerwachtwoord correct is en sloot mijn browser.

Dus ik weet ook gelijk dat ik de wachtwoord niet verkeerd invoer.

 

Sindsdien kan ik niet meer inloggen op mijn modem.
Ik heb toen een hard reset gedaan met een tandenstoker en een 15min gewacht gewoon wat opstarttijd geven dacht ik.

De wifi kwam weer tevoorschijn maar niet met de gewijzigde naam, met de originele naam die op de sticker stond, volledig zoals ik had verwacht. Ik kon verbinden maar had geen wifi, ik dacht laat ik nog maar 15min wachten.

Na 15min was het probleem niet verholpen toen heb ik de stappen doorlopen via de probleemoplosser (stroom van NT kastje af, daarna modem uitgeschakeld stroom eraf 30 sec en weer aan en 5 min tijd gegeven).

Toen werkte alles naar behoren ik kan echter nog steeds niet inloggen op mijn modem en het vreemde is dat de wifinaam weer is zoals voor de reset en ook met het nieuwe wachtwoord wat ik des tijds heb ingesteld.

Nu snap ik er dus niets meer van en kan ik alsnog niet inloggen op mijn modem, wat ik wel graag zou willen kunnen.

 

Alvast bedankt.

Hallo @Klantj probeer het eens via

https://192.168.2.254

Veiligheidsmeldingen kun je negeren en doorheen enteren.

Succes.

 


Hallo,

 

Maakt niet uit met welke browser je het probeert, ook na het verwijderen vd geschiedenis en cache, het inloggen lukt niet en dat is echt heel slecht. Schijn kpn niet te boeien 🤷🏻


Hallo @Klantj probeer het eens via

https://192.168.2.254

Veiligheidsmeldingen kun je negeren en doorheen enteren.

Succes.

 

Had ik al geprobeerd, kwam ook niets uit.

Heb verschillende apparaten waarmee nooit ingelogd is geprobeerd en verschillende browsers. Zowel incognito als normaal. 
Dus het kan ook niets met browser te maken hebben.

Om de een of andere reden is de wachtwoord denk ik tijdens het reset veranderd naar iets wat niet op de sticker staat.

__
Zojuist door wat googlen op een topic hier gekomen waar iemand aangaf hetzelfde probleem te hebben maar wel via de KPN Thuis app in te kunnen loggen.

Heb die gedownload op mijn telefoon en daarmee kan ik wel inloggen, echter kan ik op diezelfde telefoon niet inloggen als ik het via de browser doe.

Dit kan niet de bedoeling zijn neem ik aan.


Als u de Thuis app gebruikt, dan word er automatisch een ander beheerdswachtwoord aangemaakt. Of dat moet u zelf instellen. Dat andere beheerderswachtwoord moet u ook gebruiken om in te loggen op de webinterface van de KPN Box. 


Als u de Thuis app gebruikt, dan word er automatisch een ander beheerdswachtwoord aangemaakt. Of dat moet u zelf instellen. Dat andere beheerderswachtwoord moet u ook gebruiken om in te loggen op de webinterface van de KPN Box. 

Heb ik gedaan zowel het nieuwe wachtwoord als het wachtwoord op de modem werken nog steeds niet behalve op de app.

Ik dacht wellicht ben ik even geblokkeerd vanwege de vele pogingen dus heb 2 dagen gewacht en probeer het nu weer.
Nog steeds krijg ik deze melding:

"You have entered an incorrect user id/password. If you enter the incorrect credentials 5 times you will be locked out of the modem for 1 minute."

 


Hoi @Klantj, welkom bij ons op het forum. Het inloggen op jouw Box 12 gaat heel moeizaam begrijp ik! Heb je alle tips die hier in het gele vlak worden genoemd geprobeerd?

 

We zijn geleidelijk bezig met een nieuwe softwareversie voor de Box 12 uitrollen, hier kan je daar meer over lezen:

 


Hoi @Klantj, welkom bij ons op het forum. Het inloggen op jouw Box 12 gaat heel moeizaam begrijp ik! Heb je alle tips die hier in het gele vlak worden genoemd geprobeerd?

 

We zijn geleidelijk bezig met een nieuwe softwareversie voor de Box 12 uitrollen, hier kan je daar meer over lezen:

 

Hoi Jasper,

 

Dat heb ik inderdaad allemaal al geprobeerd, is dit een bekende probleem?
De post over de update is al 5 maanden oud, (toen was ik nog niet eens klant haha), wanneer kan ik deze update verwachten wellicht dat het met de inbrowser wachtwoord reset wel werkt.


We zien er meer meldingen over inderdaad, en in de nieuwe software zitten verbeteringen voor het inloggen. In dat artikel wordt ook uitgelegd dat het geleidelijk uitgerold wordt, eerst voor mensen met alleen een Box 12 en geen SuperWifi punten. Als jij geen Wifi punten hebt kan het zijn dat jij op de lijst staat voor de update dus.


Ik heb hier ook hetzelfde probleem, modem en abbonement net sinds een week. En nu al niet in kunnen loggen op mijn modem, erg irritant als je een NAS in wil regelen. 

Iedere keer als ik het wachtwoord in tik krijg ik “Wrong login Information” Ook ik heb de modem met een tandenstoker gerest. En dit heeft nog niets uitgemaakt… 

En bellen met jullie, is ook niet te doen, met die irritante stem, die denkt je te helpen met smsjes te sturen.  

 

EDIT:  Uit eindelijk een medewerker gesproken, tip was om toch de modum weer te reseten, en de browser FireFox te gebruiken. ik dacht eerst “Ja ja een andere browser help”, maar toch geprobeerd. En vaag genoeg kom ik nu wel weer in mijn modem.  Al liepen mijn gegevens wel doorelkaar. Dus dit zal ik nog even moeten herstellen. En dan alles maar opschrijven.


Hier hetzelfde probleem.

Kom er gewoon niet in.

Als ik zonder de internet kabel het modem reset doet hij het wel.

Kan vanalles zien in het modem. zodra de kabel er weer in gaat stopt alles met werken.


Erg vervelend dit. Ik ervaar het zelfde probleem! Ik heb zelfs de QR-code gescand en zo de tekst op de modem geplakt in mijn notities, zodat ik het kon kopiëren. Hierdoor weet ik zeker dat het niet aan mij ligt met een evt. typefout.

Alles al geprobeerd tot herstellen naar fabrieksinstellingen. Ook al meerdere keren gebeld met KPN, maar dan wordt er helaas gedaan of de fout bij mij ligt en valt er verder niets te doen.


Ik heb gemerkt dat het met Safari browser wel goed gaat. 
Op Chrome dezelfde issues, behalve als ik specifiek naar deze link ga : https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/