Skip to main content
Vraag

Onstabiel wifi netwerk sinds er kortsluiting is geweest

• May 6, 2026
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Beste , 

afgelopen weekend heb ik meerdere malen kortsluiting  ( vocht in een stopcontact in de tuin )gehad waardoor mijn aardlek schakelaar een x aantal is afgeslagen en weer ingeschakeld is , zo ook is de modem (v10) een aantal x snel achter elkaar spanningsloos geweest, nu is het probleem van kortsluiting opgelost, maar nu heb ik het probleem dat ik mijn wifi netwerk niet meer stabiel krijg , niet alle wifipunten worden groen , en veel apparaten zijn wel verbonden met wifi , maar hebben dan geen verbinding met internet , voorheen had een stabiel netwerk , kan het zijn dat er iets kapot is in de v10 door piekspanning ?

ik heb 4 wifipunten in huis , en deze branden voorheen altijd groen , nu is het een drama om ze stabiel te krijgen , ook mijn telefoon ( iPhone) heeft moeite om de wifi vast te houden.

ik heb 1 tv ontvanger bedraad aangesloten, en deze geeft geen problemen 

2 reacties

DaveA
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN Monteur
  • May 7, 2026

Hoe ziet het netwerk er verder uit? Staat de wifi aan op de V10 en zijn de punten verdeeld over het huis. Of staat de wifi op de V10 uit met een wifi punt ernaast. Want dan zou het ook kunnen dat je 1e wifi punt bijvoorbeeld niet meer helemaal goed werkt en problemen geeft. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 7, 2026

V10 maakt onderdeel uit van het mesh netwerk  , verder zijn er 4 superwifi’s  (2x1 en 2x2) die verdeelt door het huis staan , alle draadloos verbonden