Skip to main content
Vraag

Oplossing gevonden voor rood lampje na software update Experia V10A

• April 2, 2025
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Wat begon als een vraag is nu een opmerking.

Heb de oplossing al gevondene

Na de software update van afgelopen nacht.

Aangezien ik geen gebruik maak van de telefoon aansluiting op de v10A  gaf dit een rood lampje.

Moest even zoeken maar de oplossing is vrij simpel.

In de vernieuwde software kun je na inloggen op het modem zien waar de error is.

Telefonie dus, 

toegewezen nummer de-activeren en het probleem is gelijk weg.

Groen is wel zo prettig.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • April 3, 2025

Sveld BEDANKT voor het plaatsen van DE oplossing!!

Want ook bij mij bleef het lampje rood na de update op de Experia 10vA heel vreemd want alles werkte wel, internet, tv, wifi. Ondanks dat toch het modem op verschillende manieren gereset (stekker eruit, aan/uit knopje, paperclip methode) want ja rood lampje brand niet voor niets. Op de Community gezocht daar vond ik ook geen oplossing (toen stond deze oplossing daar waarschijnlijk nog niet). 

Uiteindelijk KPN gebeld en voorgelegd ook de acties die ik had gedaan en na overleg met een collega schijnt dit weleens vaker voor te komen na een update maar kon geen kwaad en omdat alles naar behoren werkte maar zo laten. 

Maar gisteravond toch weer op internet gaan zoeken want lampje hoort als alles goed werkt toch groen te zijn en kwam ik DE oplossing tegen. 

Zojuist gedaan en hup groen! 👍🏻😄

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@SVeld. Welkom op de KPN Community! En je stormt gelijk binnen met een zeer nuttige bijdrage waar een andere gebruiker al gelijk iets aan heeft. Helemaal top! 

Als je nog meer tips hebt of zelf met vragen zit, dan weet je ons te vinden.