Skip to main content
Antwoord

Opnieuw opstarten van de Box 12 wist instellingen

• February 5, 2024
  • 2 reacties
  • 106 keer bekeken

Hi, de instellingen van het mac adres filter (ouderlijk toezicht) die ik maak op mijn Box 12 V12.c.23.04.39 worden niet bewaard na opnieuw opstarten. Dus na uit en inschakelen moet ik deze instellingen opnieuw aanpassen. Het filter werkt wel als deze is toegepast. Is dit een bekend probleem of doe ik iets verkeerd.

Beste antwoord door BruisTablet

Nee is blijkbaar nog een software probleem in deze versie samen met nog wat andere gemelde onderwerpen. KPN kan dit alleen met een update oplossen. Ik zou zeggen gebruik het spaarzaam het aantal te blokkeren apparaten in deze functie zodat er niet zoveel opnieuw gezet moet  worden totdat er nieuwe software komt die dit oplost.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

BruisTablet
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • Antwoord
  • February 5, 2024

Nee is blijkbaar nog een software probleem in deze versie samen met nog wat andere gemelde onderwerpen. KPN kan dit alleen met een update oplossen. Ik zou zeggen gebruik het spaarzaam het aantal te blokkeren apparaten in deze functie zodat er niet zoveel opnieuw gezet moet  worden totdat er nieuwe software komt die dit oplost.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 5, 2024

Duidelijk, we wachten geduldig, cheers!