Skip to main content
Antwoord

Oranje services lampje op Experia Box V10

• April 3, 2025
  • 2 reacties
  • 264 keer bekeken

Sinds vandaag heb ik een oranje lampje bij services de experia box v10.

Ik heb kort op de herstel knop gedrukt waardoor hij is gaan herstarten. 
Sinds de herstart heb ik geen wifi meer (netwerk ook niet vindbaar)

Stappenplan van KPN doorgelopen en die zag ook dat wifi niet ingeschakeld werd. 
na een herstart door het stappenplan (remote) blijft de status op de website “we gaan nu herstarten”

Verder in het proces kom ik niet (na 15min wachten ook niet). 

helpdesk is ook niet bereikbaar tot nu toe, 12min in de wacht.

iemand een idee?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@JoeNL, welkom bij onze community. 

Wat naar om te lezen dat dit niet werkt zoals het hoort. Zou je ook je modem willen resetten naar fabrieksinstellingen? Dit doe je door het resetknopje 30 seconden met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten. 

Mocht dit ook niet helpen, neem dan contact met ons op zodat we dit specifiek kunnen bekijken. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 7, 2025

Hi ​@JoeNL, welkom bij onze community. 

Wat naar om te lezen dat dit niet werkt zoals het hoort. Zou je ook je modem willen resetten naar fabrieksinstellingen? Dit doe je door het resetknopje 30 seconden met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten. 

Mocht dit ook niet helpen, neem dan contact met ons op zodat we dit specifiek kunnen bekijken. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 7, 2025

Hallo,

Inmiddels is het opgelost. De medewerker aan de telefoon het het vermoeden dat er een update niet goed gegaan is omdat er meerdere klachten binnengekomen waren.

Uiteindelijk is het gefixt op afstand.