Skip to main content

Hallo,

Ik heb een week geleden een mail gekregen dat ik mijn modem gratis om kan ruilen tegen een nieuwe,

waarschijnlijk omdat ik nog een oude V8 heb.

Maar deze is op geen enkele manier te bestellen via de link.

deze week vaak geprobeerd maar telkens hetzelfde (er is een fout opgetreden)

Hoi Dirk, 

Een beller is over het algemeen sneller dus als je haast/storing hebt kun je het gratis 0800 0402 nummer gebruiken. Mocht het geen haast hebben, vul dan je forum profiel op https://forum.kpn.com/settings/profile in. dan komt er vanzelf een Moderator langs die hierin kan helpen.

 


Telefonisch niet bereikbaar na een half uur, en service tool werkt ook niet.

Je kunt hierover ook nergens een mail naar toe sturen, het gaat lekker bij de kpn en vervolgens krijg je weer een mail dat je je oude modem kunt omruilen.

Ik ben er wel klaar mee

 


Hoi @dikkiedirk . Is het nog gelukt om die v8 om te ruilen?

Zo niet, laat het even weten. Dan doe ik een poging.


Nee, niet gelukt

 


@dikkiedirk : Er is een nieuwe onderweg.  Heb je de SMS met logistieke informatie ontvangen? (hij gaat naar een supermarkt bij jou in de buurt)


Oké ,toch nog geleverd. Valt weer mee.

Bedankt

 

 


Ik heb hetzelfde probleem. Diverse malen geprobeerd maar niet gelukt. Ook geen SMS ontvangen.


@Muurbloem Vul even je profiel in en geef mij hier een seintje.


Profiel opgemaakt 


Goedemorgen,  heb gister profiel aangemaakt maar nog geen reactie gekregen.


Goedemorgen,  heb gister profiel aangemaakt maar nog geen reactie gekregen.

Hallo @Muurbloem het forum is géén chatdienst. Je kunnen binnen enkele dagen een reactie van een moderator verwachten.

 


@Muurbloem . Ik heb 'm naar de Gamma bij jou in de buurt gestuurd. (die had de meest gunstige openingstijden). Heb je de SMS met logistieke informatie ontvangen?


Bedankt Erwin, de SMS met de logistieke informatie ontvangen. Kan het nu omruilen.