Skip to main content

Ik heb nog steeds de oude software op mijn V12 box, wanneer kan ik de update krijgen  (zit op SGEJ1000060E) ?

Vanuit mij dezelfde vraag, wanneer wordt de box 12 in combinatie met superwifi 2 geüpdatet?

Deze update komt vanzelf en kan niet op verzoek uitgerold worden, de update wordt in batches uitgebracht en je krijgt een smsje een dag van te voren. Het kan echter wel nog even duren.

Hoi @KrosKinR en @Doms, deze update gaat inderdaad in batches zoals bnh al zegt. Op dit moment worden de Box 12’en die of geen Wifi apparatuur hebben aangesloten, of SuperWifi2 hebben aangesloten bijgewerkt. Dat is een kwestie van afwachten. Als je de update gaan krijgen, krijg je van te voren een sms die dit aankondigt. Dat is afwachten, daar hebben we geen invloed op.

Als je SuperWifi1 of ExperiaWifi hebt ben je nog niet aan de beurt.

Ik kreeg helemaal terug op 6 mei het bericht dat mijn Box 12 de update zou krijgen. De volgende dag was dat echter niet gebeurd en sindsdien nog steeds niet.

Alles werkt dus toen maakte het mij niet uit. Maar nu heb ik de firewall nodig die in het nieuwe update zit en zou graag de update willen hebben.

Wat kan ik in mijn geval het beste doen?

Maar nu heb ik de firewall nodig die in het nieuwe update zit en zou graag de update willen hebben.

Wat wil je met die firewall doen dan? 

Ik wil handmatig firewall regels maken

Ik wil handmatig firewall regels maken

Zodat je bepaald verkeer binnen vandaan naar buiten toe kan blokkeren? 

Ik kreeg helemaal terug op 6 mei het bericht dat mijn Box 12 de update zou krijgen. De volgende dag was dat echter niet gebeurd en sindsdien nog steeds niet.

Blijkbaar kon de update op dat moment niet uitgevoerd worden, het kan zijn dat de updateserver het modem op dat moment niet kon bereiken. Heb je jouw Box 12 sindsdien een reset gegeven? Dat meldt het modem zich ook opnieuw aan bij de updateserver, zodat het modem de volgende keer dat de update geprobeerd wordt wel bereikbaar is.

Ja, in die maand mei en vorige maand heb ik een factory reset uitgevoerd.

Dan zal het modem nu wel bereikbaar moeten zijn als het opnieuw wordt geprobeerd. Wanneer dat precies is is voor ons niet te zien, je zult op dat moment opnieuw een sms krijgen die het aankondigt. Dat is afwachten.

Reageer