Skip to main content

Hallo ik wou een andere wifi  inschakelen.

 Maar heb perongeluk wifi uitgeschakeld  op de modem met 192.168.2.254.

Alleen 192.168.2.254 werkt nu niet meer.

Ik kom niet meer in me modem

Hallo @192.168.2.254 modem,

Op het modem zit een knop waarmee je zelf de wifi weer kunt inschakelen. Als je deze even indrukt dan merk je dat het lampje van de wifi weer gaat branden. 


Het modem benaderen met behulp van een netwerkkabel, zo doende kunt u de WiFi weer inschakelen.

Het makkelijkste is een netwerkkabel tijdelijk op uw modem aansluiten en aan de andere kant op uw computer. Vervolgens in de browser het Ip-adres van het modem intypen.


Hij brand nu inderdaad.  blijft  even branden dan knippert hij weer maar kan hem niet verbinden terwijl ik wel wifi wachtwoord goed heb ingevuld.

 


Heb je ook het standaard wachtwoord op het modem geprobeerd @192.168.2.254 modem ? 


Ja klopt  heb ik wel gedaan maar kom er niet meer  in maar heb wel weer wifi


Als je het modem even met een internet kabel aan je computer verbind. Kom je dan wel gewoon in 192.168.2.254 ?


Hoi @192.168.2.254 modem, welkom op het forum. Als de Wifi uitstond en je probeerde via Wifi in het modem te komen klopt het dat dat niet lukt. Dat is alsof je via een afgesloten weg ergens probeert te komen. 

De Wifi staat nu wel weer aan begrijp ik, maar alsnog lukte het niet om in het modem in te loggen? Heb je de bekabelde optie die de anderen genoemd hebben ook al kunnen proberen, lukt het daarmee wel?