Skip to main content

Mijn thuisnetwerk, bestaande uit een expedia 12 modem en twee SuperWifi Range extenders functioneert al jaren prima. Vanochtend lag Internet er ineens uit, zowel bedraad als Wifi. Ook de vaste telefoon lag eruit. Vervolgens heb ik het modem gereset door aan en uit te zetten. Het vaste internet kwam toen terug, maar de Wifi bleef uit. Met de KPN Thuis app kreeg ik de Wifi weer aan de praat, moest de beide range extenders opnieuw aanmelden.

De vaste telefonie krijg ik niet meer aan de praat. Ook niet met de service tool op de KPN site.

Het admin wachtwoord van de router is ineens niet meer het door mijzelf ingestelde wachtwoord. Maar ook niet het standaard wachtwoord dat achterop de router staat. Kortom, ik kom er ook niet meer in.

Wat is er gebeurd? Is er misschien een automatische firmware update geweest, die niet helemaal goed is gegaan?

En wat kan ik doen om weer in mijn router te komen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hoi @Rex2015. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je niet meer kan inloggen in de webinterface van jouw KPN Box 12. Wil je deze KPN Box 12 eens resetten met een paperclip of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘reset’ en daarna opnieuw proberen in te loggen met het “Admin password” achterop de router? Ik ben erg benieuwd of het dan wel lukt om in te loggen.


Hoi @Rex2015. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je niet meer kan inloggen in de webinterface van jouw KPN Box 12. Wil je deze KPN Box 12 eens resetten met een paperclip of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘reset’ en daarna opnieuw proberen in te loggen met het “Admin password” achterop de router? Ik ben erg benieuwd of het dan wel lukt om in te loggen.

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je na een reset wel weer kan inloggen op jouw ExperiaBox. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!