Skip to main content
Vraag

Poort 27250 openzetten in modem lukt niet

• 20 maart 2025
  • 5 reacties
  • 34 keer bekeken

Hoe kan ik poort 27250 via poortforwarding open zetten. ik ben ingelogd op de site maar nu begrijp ik het niet meer 

5 reacties

GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6546 reacties
  • 20 maart 2025

Hallo ​@Kjell01 

Welk KPN modem heb je en welke firmware draait daar op?

Welke site bedoel je, de webinterface van het modem?

Je kan in de kennisbank https://community.kpn.com/kennisbank-modems-145 vinden hoe je poort forwarding instelt, als je modem al de nieuwe KPN firmware heeft dan moet je deze volgen:

Voor modems met oudere firmware:

Als je er niet uitkomst plaats dan een afbeelding met wat je ingesteld hebt.

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Kjell01. GeSp helpt je al goed op weg zo te zien, in de Kennisbank leggen we uit hoe je dit kunt doen. Is het daarmee gelukt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 23 maart 2025
Jasper van KPN schreef:

Welkom op de community ​@Kjell01. GeSp helpt je al goed op weg zo te zien, in de Kennisbank leggen we uit hoe je dit kunt doen. Is het daarmee gelukt?

Beste Jasper, door de hulp van ​@GeSp ben ik wel een stuk verder gekomen alleen weet ik niet wat ik moet invullen bij Lan host 

• 3215 reacties
  • 23 maart 2025

Ik zie "zonpaneel" staan. Wil je die poort open zetten voor de omvormer van de zonnepanelen? 

Jasper van KPN
Moderator
Kjell01 schreef:

Beste Jasper, door de hulp van ​@GeSp ben ik wel een stuk verder gekomen alleen weet ik niet wat ik moet invullen bij Lan host 

Over het algemeen moet daar het lokale IP-adres van het apparaat staan waarvoor je de poort wilt open zetten. Anders kan het bewuste apparaat nog steeds niet bereikt worden.

Reageer