Goededag alle,
Ik ben bezig om een wiregaurd vpn op te stellen. zelf heb ik de standaard v10 box, helaas lukt het mij niet om poort 51820 UPD open te krijgen. iemand die mij kan helpen?
Goededag alle,
Ik ben bezig om een wiregaurd vpn op te stellen. zelf heb ik de standaard v10 box, helaas lukt het mij niet om poort 51820 UPD open te krijgen. iemand die mij kan helpen?
Beste antwoord door Arjan van KPN
Hoi
Het is allereerst belangrijk om te weten welke modem software op jouw V10 staat. Als je gaat naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn dan zie je bij de nieuwste modem software het versienummer staan. Zie je V10.C.24.12.15 of V10.C.24.12.11 staan, dan heb je de nieuwste KPN software en kun je de eerste link hieronder pakken. Dat is een kennisbankartikel die precies uitlegt hoe je port forwarding instelt. Zie je een ander softwareversie staan en linksboven ZTE, dan kun je de tweede link hieronder gebruiken.
Hopelijk kom je eruit met deze informatie. Mocht het niet lukken, meld het dan vooral hier met eventuele screenshots erbij en dan helpen we je verder.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.