Skip to main content

Ik heb vandaag voor de eerste keer ingelogd bij mij modem van KPN. Experiabox V10.

In het tabblad Ipv6 staan meer dan 128 games en apps waarvan ik de naam nog nooit gezien heb. 

Kan iemand me uitleggen wat dit betekend?

Wij zijn hier allemaal niet heel erg kundig met computers e.d. 

Dus het lijkt er zo op dat iemand in ons account zit. 

Is dat mogelijk, of zijn dit standaard instellingen?

Groetjes Lizzy. 

Is dat mogelijk, of zijn dit standaard instellingen?

Hoi @LizzyHH .  Dat klopt. Dit zijn bekende portconfigs van bekende applicaties die je desgewenst actief kunt maken.  Dat scheelt je zelf met opzoeken van alle relevante configuraties.

Maar klopt het nou dat die allemaal actief zijn gemaakt? Want dat is wel een beetje vreemd.


Ik heb zelf dus geen idee wat het allemaal precies betekend. 

Zoals op de printscreen, zo kreeg ik het in beeld toen ik inlogde. 

Kan ik dit dan uitzetten, of moet ik ze dan persee verwijderen?


Dit zijn vooringestelde portconfigs voor de meest populare games, en staan niet actief.
Via dit menu kan je ze eenvoudig en snel toevoegen, u hoeft hier dus niks mee te doen.

In uw geval, zou ik ze gewoon negeren, en als u het prettiger vind kunt u ze verwijderen.


Dit zijn vooringestelde portconfigs voor de meest populare games, en staan niet actief.
Via dit menu kan je ze eenvoudig en snel toevoegen, u hoeft hier dus niks mee te doen.

In uw geval, zou ik ze gewoon negeren, en als u het prettiger vind kunt u ze verwijderen.

Ik moet nog even wennen aan deze interface. Ik had al wel zo'n vermoeden. Dank voor de verdere uitleg. 


Super! Dan weet ik dat er niks aan de hand is, en alles veilig is. 

Bedankt voor jullie hulp!


Dit zijn vooringestelde portconfigs voor de meest populare games, en staan niet actief.
Via dit menu kan je ze eenvoudig en snel toevoegen, u hoeft hier dus niks mee te doen.

In uw geval, zou ik ze gewoon negeren, en als u het prettiger vind kunt u ze verwijderen.

Ik moet nog even wennen aan deze interface. Ik had al wel zo'n vermoeden. Dank voor de verdere uitleg. 

Haha ja ik moest ook even terug schakelen, zit al even op de Box v14.