Skip to main content
Beantwoord

Port forwarding: Waar is de knop Access Control na inloggen op Box 12

• January 28, 2025
  • 19 reacties
  • 176 keer bekeken

Beste

Ik log in wat word aangegven

Open een browser en ga naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn

Er staat bij klok op de blauwe knop maar helaas zie ik deze nergens terug om op de access control uit te komen. Hoe en wat moet ik nu doen

Gr Dick Weggeman

Beste antwoord door wjb

Beste zal kunnen maar ik kan nergens andere naam bij zijn normaal moet ik kunnen zetten MYsql. Op 3306 en Sam op 1221 en dan nog een naam voor de 8080 dat is zo vreemd met de nieuwe firmware.  Gr Dick Weggeman

Kies in de service drop-down voor “Nieuw” en vul dan de naam in die je wilt gebruiken.

Lees anders ook eens het artikel in de kennisbank die daar over gaat.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

19 reacties

• January 28, 2025

Acces Control en Poortforwarding zijn 2 verschillende dingen. Welke handleiding volg je?

• Auteur
  • Topper
  • January 28, 2025

Beste ik ga via firefox op de site mijnmodemkpn en ik kom gewoon niet uit bij de beste portforwarding uit omdat ik niet bij decaccesscontrol uit kom om de poorten er in te zetten. Gr Dick Weggeman. PS ik weet ook niet of er iemand is die het via afstand mee kan bekijken

wjb
Wijsgeer
  • January 28, 2025

Maar access control heeft niets met port-forwarding te maken.

De poorten die je wilt forwarden regel je allemaal binnen het port-forwarding menu.

Plaats anders eens screenshots van het probleem waar je tegenaan loopt.

• Auteur
  • Topper
  • January 28, 2025

Beste

Helaas kan ik geen screenshot maken

Maar op google lees ik deze melding

En deze wil ik dus gaan gebruiken

Gr Dick Weggeman

wjb
Wijsgeer
  • January 28, 2025

In dat rode kader kan je dus alles invullen wat je nodig hebt voor een port-forwarding.

Wat wil je bereiken met die port-forwarding?

Waarom kan jij geen screenshot maken?

Overigens is dat screen nog van de oude firmware van de V12. Het zou kunnen zijn dat jouw V12 de "nieuwe" KPN firmware draait en die ziet er heel anders uit.

• Auteur
  • Topper
  • January 28, 2025

Ja mijn pc kan dat niet ja andere portforwarding heb internet radio waar ik 3 poorten voor nodig heb en vul ik het in met deze poorten 3306. 8080 en 1221 dan veranderd die zeg maar steeds de eerste dus vul ik in als eerste met 3306 opslaan daarna met 1221 dan verwijderd de 3306 en staat die 1221 dus kan geen 3 poorten aanmaken dan en deze zijn echt nodig Gr Dick Weggeman

wjb
Wijsgeer
  • January 28, 2025

Ik denk dat jij de KPN firmware op jouw V12 hebt.

Gebruik voor elke port-forwarding een andere servicenaam.

• Auteur
  • Topper
  • January 28, 2025

Beste zal kunnen maar ik kan nergens andere naam bij zijn normaal moet ik kunnen zetten MYsql. Op 3306 en Sam op 1221 en dan nog een naam voor de 8080 dat is zo vreemd met de nieuwe firmware.  Gr Dick Weggeman

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 28, 2025

Kies in de service drop-down voor “Nieuw” en vul dan de naam in die je wilt gebruiken.

Lees anders ook eens het artikel in de kennisbank die daar over gaat.

• Auteur
  • Topper
  • January 28, 2025

Beste

Maar waar kom ik dan bij de service uit

ik kom steeds uit op overzicht en verder zie ik niks

Is daar ook een link van misschien

Gr Dick Weggeman

wjb
Wijsgeer
  • January 28, 2025

Plaats eens screenshots van alle stappen die je het port-forwarding scherm doorloopt om een tweede port-forwarding vast te leggen.

• Auteur
  • Topper
  • January 28, 2025

Beste wat ik al melde dat ik helaas geen screenshot kan maken zelfs niet op foon en ik kom ook al niet meer terecht bij de portforwarding alleen maar bij overzicht wat aangesloten is en thuisnetwerk en WiFi en i stellingen en dan kom ik er weer niet. Gr Dick Weggeman

wjb
Wijsgeer
  • January 28, 2025

Natuurlijk kan je wel een screenshot maken, screenshots maken is gewoon standaard functionaliteit op een telefoon of computer.

• Auteur
  • Topper
  • January 28, 2025

Beste Heb dat nog nooit gekunt

Hele tijd geleden hebben ze van kpn me geholpen via hulp op afstand via die dubbele schermen

Gr Dick Weggeman

wjb
Wijsgeer
  • January 28, 2025

Op je telefoon is het waarschijnlijk het tegelijkertijd indrukken van de volume omlaag knop en de aan/uit knop.

• Auteur
  • Topper
  • January 28, 2025

Beste

Sorry ik kan verder niks dus ook niet het vasthouden met 3 poorten lukt niet

eN WAT IK INVUL IS 

HTTP

192.168.2.11 iNTRERNET ADRES INTERNET IPADRES

Doel ip adres 192.168.2.11

Internet Poortnummer 1221

Doel Poortnummer 1221

Dit is wat ik erin zet

Protocol

UDP/TCP

1221

Maar de 2e pakt hij dan en gooit die deze eruit

Gr Dick Weggeman

wjb
Wijsgeer
  • January 28, 2025

Waarom heb je als service "HTTP" gekozen en niet "Nieuw" waarna je zelf een servicenaam kunt ingeven?

Elke port-forwarding moet zijn eigen unieke naam gaan krijgen!

• Auteur
  • Topper
  • January 28, 2025

Beste

Zal zo is kijken of dat er wel bij staat dan

Gr Dick Weggeman

• Auteur
  • Topper
  • January 28, 2025

Bedankt

Het is gelukt moest echt via Nieuw

Fijne Avond Verder