Skip to main content
Beantwoord

Port forwarding werkt niet

• June 12, 2025
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Goedendag,

Ik probeer port forwarding in te schakelen op mijn modem/router en krijg dit niet aan de praat. Ik heb naar mijn idee alle zaken goed ingesteld op de modem. Wanneer ik dan via internet (yougetsignal.com) mijn publieke ip adres probeer met port 51820, krijg ik een melding dat deze gesloten is.

Ik heb de modem al een aantal keer opnieuw opgestart, wat helaas ook niet hielp. Ik weet niet hoe de modem heet die ik gebruik, maar het zou de nieuwste zijn volgens de KPN website zelf.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Liam442, ik ben ook benieuwd of het wel lukt om lokaal verbinding te maken nu.

Ik weet niet hoe de modem heet die ik gebruik, maar het zou de nieuwste zijn volgens de KPN website zelf.

Aan de voorkant van het modem staat het typenummer, bijvoorbeeld V10, Box 12 of Box 14. Op basis van het screenshot lijk je de nieuwe software daarop te hebben, dan hebben de modems dezelfde software en kan je deze stappen volgen: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• June 12, 2025

Een UDP poort kan je niet testen met een poortscanner. Want die reageert niet. 

Kun je lokaal verbinding maken met de Raspberry Pi? 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 13, 2025

Welkom op de community ​@Liam442, ik ben ook benieuwd of het wel lukt om lokaal verbinding te maken nu.

Ik weet niet hoe de modem heet die ik gebruik, maar het zou de nieuwste zijn volgens de KPN website zelf.

Aan de voorkant van het modem staat het typenummer, bijvoorbeeld V10, Box 12 of Box 14. Op basis van het screenshot lijk je de nieuwe software daarop te hebben, dan hebben de modems dezelfde software en kan je deze stappen volgen: 

Â