Skip to main content

Zonder iets aan de instellingen te veranderen werkt het portforwarden opeens niet meer. Als ik naar network → NAT → port mapping ga zijn de instellingen niet veranderd. Ik heb al een complete reset van de router gedaan en de gegevens verwijderd en opnieuw ingevoerd maar niks lijkt te werken. Iemand die weet wat mogelijk de oplossing is? Hoe kan het dat van de een op de andere dag het niet meer werkt?

 

@Zoutige Gandalf Welkom op het forum. 

Wat lastig dat port forwarden niet meer werkt. Wat voor apparaat probeer je precies te forwarden? 

En blijft de instelling wel in de V10a staan, maar werkt het vervolgens niet?


Is de minecraft server op 192.168.2.1 nog wel actief en is deze correct geconfigureerd?


@mrGanesha Uit nieuwsgierigheid, hoe weet je in dit geval dat het om een Minecraft server gaat? 


@mrGanesha Uit nieuwsgierigheid, hoe weet je in dit geval dat het om een Minecraft server gaat? 

In het screenshot van @Zoutige Gandalf, zie ik dat port 25565 wordt gemapped. Port 25565 is de default port voor minecraft server. Ik weet het dus niet 100% zeker, maar de kans dat het hier dan om een minecraft server gaat is wel zeer groot.