Skip to main content

Hallo,

 

Ik wil graag een poort open zetten op een v12 modem. Ik heb alles juist ingevuld en op add gedrukt. Vervolgens komt deze regel in de lijst te staan. Nu wil ik op aply drukken alleen dat kan niet(deze is lichtblauw). Zie ik dan nog iets over het hoofd?

 

Groetjes,

Als die in de lijst staat, dan is die opgeslagen. Die Apply knop die onder de lijst staat, die is volgens mij ergens anders voor. Om regels uit de lijst te verwijderen misschien? 

Edit: als je een regel op enable / disable zet, dan word die knop donkerblauw. 


Bedankt voor je reactie.

 

Toch als ik de poort check of deze open staat krijg ik te zien dat deze niet open staat. Ik krijg ook geen verbinding met mijn apparaat. Heb je nog een idee wat het nog meer kan zijn?


Werkt het lokaal wel? Vanaf een andere pc? Heeft u "External host" leeg gelaten?


Ja dat werkt wel.

Ik heb meerdere poorten open gezet voor verschillende apparaten. Geen enkele poort staat open als ik de poorten check.


Goedenavond @Av5 en welkom hier op ons forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag ook stelt! We hebben op onze eigen kennisbank een artikel dat speciaal aan dit onderwerp is gewijd. Ik wil je adviseren om dit eens door te nemen en kijken of je hiermee verder komt. Laat je weten of dat zo is gelukt?


Hoi @Av5, is het nog gelukt met het artikel van onze kennisbank om de desbetreffende poort open te zetten?