Skip to main content

Goedenmiddag, ik heb net kpn modem box 12 ontvangen en aangesloten. 

Echter de power vd modem gaat steeds uit, terwijl stekker goed er in zit ?

Hierdoor heb ik geen internet verbinding. 

Kan het zijn dat de modum stuk is ?

Groet Conny

Hoi @CMRunner, welkom. 

De power gaat steeds uit dus. Dit kan van alles zijn. Of het modem is niet goed, of toch de kabel. Lukt het de modem te resetten? Maakt dat verschil? Z

Zo niet, dan is het het snelst om even met 0800-0402 te bellen. Mijn collega kan dan meteen meekijken en actie ondernemen.  

Wil je liever via deze weg contact, dan mag dat uiteraard ook, maar kan iets langer duren omdat wij geen direct contact hebben. In ieder geval hoor ik dan graag weer van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan kijk ik mee. 


Hoi Bart, ik heb gebeld en werd mijn modem van afstand gereset. Nu blijft de lampjes vd power en internet aanstaan, maar t lampje van  wifi knippert.

Is dat goed ?

 


@CMRunner Dat zijn inderdaad de juiste lampjes die branden. 

Werken de diensten nu ook weer zoals ze zouden moeten werken? 


Ah, in de handleiding staat niet dat t lampje vd wifi moet knipperen, maar net als de andere lampjes moet aanstaan.

Mijn broer komt morgen en hij gaat t nog nakijken voor mij. Heb ik nog een vraag, dan zal ik die morgen stellen.

Voor nu, dank en fijne avond.


Hoi, ik heb geen brief bij mijn pakket ontvangen om mijn oude modem terug te zenden. Ontvang ik die brief nog, want oude modem moet binnen twee weken door jullie ontvangen zijn ?


@CMRunner Ik kan je gegevens niet direct inzien, omdat je profiel niet ingevuld is. 

Maar meestal ontvang je inderdaad binnen 2 weken een retourdoos waarin de oude apparatuur retour kan.