Skip to main content
Beantwoord

Powerlampje op KPN Box 14 paars of oranje

• 14 juni 2025
  • 6 reacties
  • 172 keer bekeken

Sinds 2 weken terug geeft de modem (Box14) een paars of oranje (power) en groene led lampjes aan ipv groen/groen. Sindsdien heb ik veel last van wegvallende verbinding, zowel wifi als bekabeld. Heb alle online stappen die KPN aanbiedt al uitgevoerd en het wordt met de dag eigenlijk erger. Sinds gisteren is daar ook de rode alarm led van de NT bijgekomen en blijft de connection led maar knipperen, mede hierdoor zit ik praktisch al 2 dagen zonder of nauwelijks verbinding.

Hoe kan dit opgelost worden?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hmm, als je er geen enkel bericht over hebt ontvangen, ben ik bang dat er nog niet daadwerkelijk iets verzonden is ​@Bjornnnnn ðŸ¤”

Aangezien je jouw gegevens al in hebt gevuld in je profiel, heb ik even gekeken en ik zie ook niet terug dat er iets verzonden is. Wat me wél opvalt, is dat de lijn sinds de 17e weer stabiel lijkt te zijn, kan je dat bevestigen? Ik zie géén verbrekingen meer, dus het kan best zijn dat het omruilen van het modem niet meer door is gegaan omdat er toch iets anders is gedaan om de lijn weer goed te krijgen!

Bekijk origineel

6 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • 894 reacties
  • 14 juni 2025

Heb je de NT al opnieuw opgestart?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 14 juni 2025
Leen59 schreef:

Heb je de NT al opnieuw opgestart?

Ja ik heb de stekker van de NT en Modem al meermaal eruit en erin gestoken en de modem via de verzonken resetknop gereset. Daarmee had ik heel soms de verbinding wel weer terug, maar was daarna na x min/uren weer verdwenen

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 16 juni 2025

Dit is nogsteeds niet opgelost en is tevens alleen maar erger geworden sinds het weekend, nu valt de verbinding weg om de 5min ​@KPN 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15629 reacties
  • 18 juni 2025

Hi ​@Bjornnnnn, ik begrijp dat je verbinding op het moment niet zo heel best is, en wil je daarom aanraden om op een andere manier contact met ons te zoeken, zodat 1 van mijn collega's ‘live’ samen met jou kan kijken wat er mis is met je verbinding. 
Dit kan online via Facebook en Xmaar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 18 juni 2025
Maja van KPN schreef:

Hi ​@Bjornnnnn, ik begrijp dat je verbinding op het moment niet zo heel best is, en wil je daarom aanraden om op een andere manier contact met ons te zoeken, zodat 1 van mijn collega's ‘live’ samen met jou kan kijken wat er mis is met je verbinding. 
Dit kan online via Facebook en Xmaar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt!

Ik heb dinsdagochtend gebeld met een van je collega's en die heeft opdracht gegeven om een nieuwe modem op te sturen, deze zou woensdag geleverd worden zei de collega, echter heb ik hier nog geen bericht of verzendbevestiging over mogen ontvangen en is er ook nog niks geleverd.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15629 reacties
  • Antwoord
  • 19 juni 2025

Hmm, als je er geen enkel bericht over hebt ontvangen, ben ik bang dat er nog niet daadwerkelijk iets verzonden is ​@Bjornnnnn ðŸ¤”

Aangezien je jouw gegevens al in hebt gevuld in je profiel, heb ik even gekeken en ik zie ook niet terug dat er iets verzonden is. Wat me wél opvalt, is dat de lijn sinds de 17e weer stabiel lijkt te zijn, kan je dat bevestigen? Ik zie géén verbrekingen meer, dus het kan best zijn dat het omruilen van het modem niet meer door is gegaan omdat er toch iets anders is gedaan om de lijn weer goed te krijgen!

Reageer