Skip to main content

LS,

Ik loop tegen een probleem aan met de KPN Box 12 die beschreven staat in topic KPN Box 12: DHCP binding / vast IP instellen.  Bij deze wil ik, zoals daar beschreven, ook verzoeken om een upgrade naar de laatste firmware.  Ik maak enkel gebruik van internet, zonder (super)Wifi, TV of telefonie.

Bij voorbaat dank!

 

 

Hi @WEC! Ik wil graag aan de juiste mensen doorgeven dat je interesse hebt in de update. Ik heb nog een paar vragen voor ik dit kan doen. 

Wil je bevestigen dat de Box 12 op dit moment is aangesloten? Als dit zo is, wil je dan nog je NT 2 minuten stroomloos maken. En hierna een reset van de Box 12 doen?

Daarnaast heb ik nog van je nodig wat het serienummer van de Box 12 is. 

Zet de gevraagde informatie in je profiel en laat hier weten of alles goed gelukt is met het resetten. Dan geef ik aan de juiste partij door dat je de update graag wilt! 


Hi @Bram_,

De Box12 is aangesloten, de NT 2 minuten stroomloos geweest en reset van de Box 12 uitgevoerd.  Het serienummer is te vinden in mijn profiel.

Dank alvast voor het doorgeven!


@WEC ik heb het voor je doorgegeven. Ik mag op basis daarvan verder geen beloftes maken. Er wordt per geval gekeken naar wanneer de update doorgegeven kan worden. Wel wil ik je vragen het modem draaiende te houden. We kunnen de update alleen doorzetten als je modem aangesloten is. 🙂


@Bram_ Ik begrijp dat je geen beloftes kan maken, maar ik zie in de forum posts van het afgelopen jaar dat vaak binnen een dag de update al doorkomt.  Nu zijn we anderhalve week verder.  Weet je wat de huidige/geschatte wachttijd is voor deze vraag?


@WEC dat kan ik niet zeggen. De aanvraag gaat naar het team die de updates doet. Die besluiten wanneer de uitdate wordt gedraaid. Daar navragen levert geen versnelling op. Daarom is hiertoe ook geen mogelijkheid.


Jammer, ondertussen kan ik niet verder en moet ik toch maar een eigen router gaan gebruiken.