Skip to main content
Beantwoord

Probleem met inloggen op Box 12

• February 13, 2025
  • 3 reacties
  • 93 keer bekeken

Vanaf laptop lukt het wel om in te loggen op  My Modem, een zwarte Box 12

Echter vanaf telefoon of tablet met DEZELFDE credentials (admin en pw) krijg ik in een rood venster de melding Wrong login information.

Wat gaat hier fout?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hey ​@VersFruit. Welkom op de KPN Community. Dan zit je waarschijnlijk nog niet op de nieuwste software voor je Box 12. Dan is bekend dat het inloggen op de webinterface wat meer moeite kost. Kun je mij bevestigen dat wanneer je wilt inloggen dit rechts bovenaan ziet? Als je iets anders ziet, dan raad ik je aan om deze kennispagina goed door te nemen en te controleren of inloggen daarna wel lukt. 

Als dat zo is, dan kun je het beste de volgende URL gebruiken op je mobiel of tablet: https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login. Dan krijg je misschien eerst te zien dat de pagina niet veilig is, maar dat kun je negeren en op doorgaan of geavanceerd klikken. Onderstaand kennisbankartikel kan je wellicht ook verder helpen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 17, 2025

Hey ​@VersFruit. Welkom op de KPN Community. Dan zit je waarschijnlijk nog niet op de nieuwste software voor je Box 12. Dan is bekend dat het inloggen op de webinterface wat meer moeite kost. Kun je mij bevestigen dat wanneer je wilt inloggen dit rechts bovenaan ziet? Als je iets anders ziet, dan raad ik je aan om deze kennispagina goed door te nemen en te controleren of inloggen daarna wel lukt. 

Als dat zo is, dan kun je het beste de volgende URL gebruiken op je mobiel of tablet: https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login. Dan krijg je misschien eerst te zien dat de pagina niet veilig is, maar dat kun je negeren en op doorgaan of geavanceerd klikken. Onderstaand kennisbankartikel kan je wellicht ook verder helpen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 17, 2025

Hallo Arjan

Inloggen vanaf tablet lukt nu wel met de andere URL, maar de grafical interface is ontzettend traag als ik van de ene menu optie spring naar een andere optie.

Duurt soms wel twee minuten. 

Dat probleem doet zich ook voor via de laptop.

Kun je zo niet mee werken. 

Graag uw reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • February 20, 2025

Mooi dat het nu wel lukt met de andere URL. Ik merk zelf het verschil ook wel in snelheid van de interface als ik verschillende browsers gebruik. Het advies is om Edge of Firefox te gebruiken.