Skip to main content

Hallo,

De wifi in het buitengebied is erg traag. Daarom had ik snel internet in het buitengebied aangeschaft.
Toen ik voor de eerste keer de 4G Modem probeerde aan te sluiten lukte dit niet. 4G lampje bleef rood en de 4G modem werkte dus niet. Monteur is langs geweest en hij heeft  dezelfde testen uitgevoerd die ik zelf ook al ondernomen had. Hij kwam tot de conclusie dat er een nieuwe 4G modem moest komen, na even wachten heb ik de modem opgehaald. Ik heb de modem geïnstalleerd maar nog steeds niks. Zit al 6 maanden met 6mb/s download en 0.5mb/s upload. Hoe kan ik dit fixen?


 

Ja dit klopt inderdaad


Sorry voor het lang niet reageren, maar ik heb nog steeds een rood lampje op de modem. Ik heb beide richtingen nogmaals geprobeerd en daarbij ook de simkaart opnieuw erin en eruit gehaald. Maar tot mijn verbazing nog steeds geen signaal.

Hmmm, dan ben ik ook door mijn ideeën heen. Ik heb een technische melding aangemaakt, @Duncp. Er wordt van daaruit contact met je opgenomen. 


Bedankt voor de hulp allemaal, hoop dat het allemaal gaat lukken.


Sorry voor het lang niet reageren, maar ik heb nog steeds een rood lampje op de modem. Ik heb beide richtingen nogmaals geprobeerd en daarbij ook de simkaart opnieuw erin en eruit gehaald. Maar tot mijn verbazing nog steeds geen signaal.

Hmmm, dan ben ik ook door mijn ideeën heen. Ik heb een technische melding aangemaakt, @Duncp. Er wordt van daaruit contact met je opgenomen. 

 

Ik zie hier, @Duncp, dat het buitengebied modem nog een keer geruild is. Is het probleem hiermee nu ook verholpen?