Skip to main content
Beantwoord

Problemen met 4G modem Buitengebied: 4G lampje rood

• November 4, 2022
  • 29 reacties
  • 1181 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

29 reacties

• Auteur
  • Topper
  • November 13, 2022

Ja dit klopt inderdaad

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 16, 2022

Sorry voor het lang niet reageren, maar ik heb nog steeds een rood lampje op de modem. Ik heb beide richtingen nogmaals geprobeerd en daarbij ook de simkaart opnieuw erin en eruit gehaald. Maar tot mijn verbazing nog steeds geen signaal.

Hmmm, dan ben ik ook door mijn ideeën heen. Ik heb een technische melding aangemaakt, @Duncp. Er wordt van daaruit contact met je opgenomen. 

• Auteur
  • Topper
  • November 16, 2022

Bedankt voor de hulp allemaal, hoop dat het allemaal gaat lukken.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 1, 2022

Sorry voor het lang niet reageren, maar ik heb nog steeds een rood lampje op de modem. Ik heb beide richtingen nogmaals geprobeerd en daarbij ook de simkaart opnieuw erin en eruit gehaald. Maar tot mijn verbazing nog steeds geen signaal.

Hmmm, dan ben ik ook door mijn ideeën heen. Ik heb een technische melding aangemaakt, @Duncp. Er wordt van daaruit contact met je opgenomen. 

Ik zie hier, @Duncp, dat het buitengebied modem nog een keer geruild is. Is het probleem hiermee nu ook verholpen?