Skip to main content

sinds kort is mijn internet snelheid gezakt naar 6 gb en mijn wifi valt steeds weg dit probleem is vervelend daar ik een vaste wifi verbinding heb met enpfase (zonne panelen) die valt steed weg na even online te zijn geweest  hierdoor zie ik ook niet meer de levering van mijn zonnepanelen 

Vertel eens wat meer @harm 70 . Type modem,  glasvezel of koper etc.


glasvezel moden expiria 10 speedtest gedaan te triest vooer woorden wuifi ver betering gedaan komen er ook niet uit de aansluiting werkte perfect de snelheid was goed en nu download snelheid 0,1 MB upload 5 MB en bekabeld werken is niet mogenlijk en waarom bieden ze dan wifi aan ,het werkte altijd goe en nu echt hopeloos.Wpa knopp werkt ook niet echt goed eco knopje ook niet modem is een beetje in zijn laatste levensfase denk ik


Heb je glasvezel of koper @harm 70 


glasvezel en daar varieert de snelheid behoorlijk maar is nu weer behoorlijk snel  de knoppen op het modem werken amper de ene keer wel na lang drukken andere keer niet 
ik gebruik nu de speedtest af en toe maar eens en controleer het dus regelmatig en sla het op.
Glasvezel heb ik al denk een jaartje en nooit problemen gehad tot voor kort dus en modem geen idee hoe oud dat ding is eco modus knop werkt ook niet naar behoren maar die is nu blauw en zal wel goed zijn hij hoeft van mij niet in eco modus te gaan  wpa lukt af en toe en wifi knop doet niks


De v10 is het beste modem wat kpn heeft en ooit heeft gehad.  Dat wil natuurlijk niet zeggen dat die van jou niet kapot kan zijn maar dat verwacht ik niet. Het is bekend dat omvormers van zonnepanelen weleens problemen geven wat wifi betreft.  Om te testen of het aan het modem ligt is het verstandig te testen zonder aangesloten appartuur. Wifi uit, bekabelde pc en dan meten. 


joep bedankt voor al je goede mededelingen maar dat henb ik allemaal al gedaan wat betreft omvormers zonne panelen zitten onder de panelen op het dak ik heb niks geen omvormer binnen de 230 v komt rechtstreeks van de omvormers en het geheel heeft al een half jaar goed gewerkt en wat wifi betreft heb ik alles wat eraan hangt uit gezet en weer gemeten laptop ga nu wel even aan de gang met de firma die het heeft aan gelegd want ook daar kan de fout in zitten bedaankt voor je uitlegÂ