Skip to main content

Hi! 

Inmiddels zelf al geprobeerd om de ADIM inlog te wijzigen/resetten, dit wil maar niet lukken. Online lees ik dat meerdere mensen hier last van hebben. 

Kunnen jullie mijn ADMIN resetten dan ik weer het wachtwoord op de modem kan gebruiken? Is er ergens ook nog een telefoonnummer zodat ik kan bellen? Just to know!

Dank alvast! 

Hallo @Vicky de Ruijter , KPN kun je gratis via 0800 0402 bereiken en via X en via Facebook en dit forum.

Welk merk en type modem/router heb je van KPN in bruikleen?

 


Ha @Vicky de Ruijter, welkom! Wat jammer om te lezen dat het niet lukt! JanD legt al uit op welke manieren je ons kunt bereiken. Op de community, waar je nu je vraag stelt, worden vragen vaak beantwoord door andere klanten. Deze vraag is daarvoor bij uitstek geschikt! 

 

Is het inmiddels gelukt om in te kunnen loggen? Zo niet, deel ik hieronder wat linkjes met hoe je het wachtwoord kunt resetten. Dat is afhankelijk van welk modem je hebt en welke software daar op staat.

 


Hi! 

Excuus, ik vergat te reageren. Mijn probleem zit hem niet in het niet kunnen vinden van de reset. Dat hebben we namelijk al gedaan, hij wijzigt alleen niet terug (zo lijkt het) naar het wachtwoord op de modem. Het gaat om de 12b trouwens. 

Hebben jullie daar een oplossing voor. 

Dank voor reminder in ieder geval! 


Wat gek, een reset zou ervoor moeten zorgen dat het wachtwoord teruggezet wordt. 

Mocht het nog niet gelukt zijn, zou je dan eens een belafspraak willen maken hierover? Zo word je hierover opgebeld op een moment dat jou het beste uitkomt en mijn collega kan het modem ook op afstand resetten. 
Hopelijk lukt het daarna dan wel!


Reageer