Skip to main content

Het zit zo KPN stopt zonder dat de consument het weet LIMIET/OF HOUD DE POORTEN GESLOTEN zodat JIJ de hele dag kpn belt en kpn geld kan verdienen... dus dit doen ze allemaal express zodat ze geld aan JOU kunnen verdienen..

Bekijk het op deze manier als ik ongelijk heb (wat niet zo is) en het daadwerkelijk aan ps5 of SONY zou moeten liggen dan had SONY aangegeven ze een storing hebben waarbij je lage UPLOAD hebt.. 

Maar omdat de SONY/PS5 heel wat data slurpt stop KPN limieten op de modems of ze sluiten poorten automatisch zodat de PS5 niet meer al dat data kan op slurpen dus de consument belt zich rot ..

KPN hoeft maar op 1 knop de drukken en alle poorten op alle modems zijn open of met 1 knop halen ze de limiet van de modems af maar dat doen ze niet want dan gaat de inkomsten omlaag

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Het zit zo KPN stopt zonder dat de consument het weet LIMIET/OF HOUD DE POORTEN GESLOTEN zodat JIJ de hele dag kpn belt en kpn geld kan verdienen... dus dit doen ze allemaal express zodat ze geld aan JOU kunnen verdienen..

Waarom zou KPN daar geld mee verdienen? 


KPN hoeft maar op 1 knop de drukken en alle poorten op alle modems zijn open of met 1 knop halen ze de limiet van de modems af maar dat doen ze niet want dan gaat de inkomsten omlaag

Ik heb het gevoel dat jij niet helemaal begrijpt hoe het werkt.

KPN kan uiteraard niet met één druk op de knop alle poorten op alle "modems" openzetten.

Ook is er uiteraard geen sprake van het limiteren van modems.


Ik heb het gevoel dat jullie mensen oplichten.. als wij nooit last hebben gehad van dit en de kpn box 12 komt op de markt en ineens moeten we de poorten open zetten dan snapt een klein kind toch wel dat het aan jullie modem ligt..

 

Ik heb al sinds een abonnement bij kpn met KPN box 12 dit probleem voorheen had ik nergens last van..

 

Ik sluit een laptop aan 200/200

De mensen die ik ken zitten bij tmobile of online.nl ze ervaren 0.00% dit probleem alleen KPN 


...als wij nooit last hebben gehad van dit en de kpn box 12 komt op de markt en ineens moeten we de poorten open zetten dan snapt een klein kind toch wel dat het aan jullie modem ligt.

Maar je hoeft toch ook helemaal geen poorten "open te zetten" omdat je een V12 gebruikt.

Waarom denk je dat je poorten "open moet zetten"?

 

Ik heb al sinds een abonnement bij kpn met KPN box 12 dit probleem voorheen had ik nergens last van..

Wat is het probleem dat je nu ervaart?


Ik heb al sinds een abonnement bij kpn met KPN box 12 dit probleem voorheen had ik nergens last van..

 

Ik sluit een laptop aan 200/200

De mensen die ik ken zitten bij tmobile of online.nl ze ervaren 0.00% dit probleem alleen KPN 

 

 

Ik denk dat je dan toch wat fout doet. Als het apparaat waarvoor de poort open staat het foute protocol aan word gekopped(UDP/TCP) of geen vast IP. dan blijft de poort terug komen als zijnde gesloten. De tijd van een IP-Adres op de box 12 is 24 uur, en als net een ander apparaat dat IP krijgt zit je met de gebakken peren. Of de firewall het niet toe laat op het apparaat.


Ik heb continue een DOWNLOAD van 120mbps en een UPLOAD van 5mbps

Abonnement verhoogd 200/200 waar ik nu een jaar aan vast zit nog steeds 200mbps DOWNLOAD en 5mbps UPLOAD 

Ik heb echt alles geprobeerd 


dan snapt een klein kind toch wel

 

Als je de denkwijze van een klein kind toepast, dan is het je niet kwalijk te nemen dat je tot vreemde conclusies komt, maar:

 

Het zit zo KPN stopt zonder dat de consument het weet LIMIET/OF HOUD DE POORTEN GESLOTEN zodat JIJ de hele dag kpn belt en kpn geld kan verdienen... dus dit doen ze allemaal express zodat ze geld aan JOU kunnen verdienen.

 

Het telefoonnummer van KPN is gratis te bellen, en de mensen die je aan de telefoon krijgt moeten toch echt betaald worden. Kortom: klanten die KPN bellen kosten geld, die leveren geen geld op.

 

Maar omdat de SONY/PS5 heel wat data slurpt stop KPN limieten op de modems of ze sluiten poorten automatisch zodat de PS5 niet meer al dat data kan op slurpen

 

Dit is volgens de Nederlandse wetgeving niet eens toegestaan, en ja, daar worden we (en andere providers) op gecontroleerd, met enorme boetes als gevolg wanneer het niet zou kloppen. Wees dus gerust dat dat niet gebeurt.

 

Bekijk het op deze manier als ik ongelijk heb (wat zeker zo is) en het daadwerkelijk aan ps5 of SONY zou moeten liggen dan had SONY aangegeven ze een storing hebben waarbij je lage UPLOAD hebt.

 

We hebben vaker problemen gezien op het PS netwerk van Sony, waarbij de communicatie vanuit Sony enorm te wensen overliet. Maar uiteraard kan het ook een probleem zijn met de instellingen die je toegepast hebt. Mijn tip zou zijn om even een nieuw topic te starten, en duidelijk uit te leggen tegen welke problemen je aanloopt, welke instellingen je in het modem gedaan hebt, en welke dingen je al geprobeerd hebt om het op te lossen. Op die manier kom je denk ik het snelst tot een oplossing waarbij ook de PS5 weer werkt zoals het zou moeten.


Ok dat ga ik proberen en ook krijg ik deze bericht 

 


Uitgaande poorten staan allemaal open.

En als deze poorten inkomend geopend moeten zijn, zet dan op de V10 UPnP-IGD aan immers de playstations gebruiken UPnP om poort-forwardings aan te vragen.


@Ps5hacker Ik heb een eigen topic voor je aangemaakt en alle reacties hier naartoe verplaatst. Zo sneeuwt een ander zijn topic niet onder, aangezien jouw reacties in iemand anders zijn topic stonden, en houden we ons forum overzichtelijk. Plaats je volgende reacties hier, op die manier kunnen we zowel jou als anderen het beste helpen.