Skip to main content
Antwoord

Problemen met SuperWifi door Box 12 update zonder aankondiging

• May 2, 2025
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Communicatie van ​@KPN  is zeer slecht!!

Ik kreeg op 12 maart 2025 een email én een SMS-bericht dat mijn modem in die nacht de software update zou krijgen. Helemaal niets!! 

Deze week (30 april 2025) kwam ik er ‘s morgens vroeg achter dat 2 van mijn 4 Super Wifi 2 punten op rood stonden. . .  Ik was niet op de hoogte van de update dus heb eerst een herstart gedaan van die 2 punten gedaan. Daarna alles devices (modem en alle wifi-punten) uitgezet, stekkers eruit, 2 mins wachten en alles opstarten. Geen resultaat! 

Dit alles was ‘s morgens vroeg, voor ik naar het werk ging, dus geen tijd om verder te zoeken. ‘s Avonds thuis computer aangezet en naar het modem genavigeerd en toen zag ik het! De nieuwe gebruikers interface en het modem heeft de nieuwe versie!

Blij met de update hoor en alles werkt nu weer maar als ik op de hoogte was geweest van de software update in die nacht, had mij dat een heleboel  frustratie en vooral irritatie gescheeld!! 

@KPN Zorg ervoor dat jullie die communicatie op orde hebben!

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Roosmans, welkom op onze community! Dit had zeker beter gekund inderdaad! Het blijft een beetje lastig omdat het pushen van software niet altijd in 1x gaat en we natuurlijk geen 30 e-mails en sms berichten willen sturen omdat het steeds niet lukt. Desalniettemin niet heel handig zo.

Fijn dat alles inmiddels goed werkt! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Roosmans, welkom op onze community! Dit had zeker beter gekund inderdaad! Het blijft een beetje lastig omdat het pushen van software niet altijd in 1x gaat en we natuurlijk geen 30 e-mails en sms berichten willen sturen omdat het steeds niet lukt. Desalniettemin niet heel handig zo.

Fijn dat alles inmiddels goed werkt! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!