Skip to main content
Antwoord

Problemen met wifi en krijg geen medewerker te spreken

• October 14, 2025
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Al enige tijd ervaar ik problemen met mijn wifi. Ik moet deze uitzetten op mijn mobiel wil ik de pagina laten laden. Nu wil ik graag een medewerker spreken en ik kom er achter dat dat ook niet te doen is. Of je krijgt een chatbox of je word naar dit verwezen. Als jarenlange klant zou ik gewoon graag iemand willen spreken. Ik baal hier zo van dat ik overweeg om over te stappen naar een andere provider.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom ​@Verasandhyarani! Problemen met je wifi is vervelend, en dat 't vervolgens niet lukt om contact te krijgen helpt natuurlijk niet. 

We denken hier in onze Community graag met je mee! Heb je de tips van ​@JanD hierboven gezien? Zo ja, dan horen we graag hoe het verder gegaan is.

Als je liever wilt dat we je hier in de community verder helpen, dan kan dat natuurlijk ook. Vertel je dan meer over waar je tegen aan loopt, welk modem je hebt en of je ook wifi versterkers hebt? Voeg liefst ook toe wat je eventueel al geprobeerd hebt. Zo is ons plaatje van de situatie zo compleet mogelijk. 

En verder, we hebben hier in de community ook een Kennisbank, met veel handige informatie. Waaronder bijvoorbeeld dit artikel met meer informatie en tips voor wat je kunt doen om slechte wifi op te lossen:

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 14, 2025

Beste ​@Verasandhyarani de klantenservice van KPN kun je bereiken via 0800 0402, X, Facebook, Instagram of een terugbelafspraak, zie link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Succes.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@Verasandhyarani! Problemen met je wifi is vervelend, en dat 't vervolgens niet lukt om contact te krijgen helpt natuurlijk niet. 

We denken hier in onze Community graag met je mee! Heb je de tips van ​@JanD hierboven gezien? Zo ja, dan horen we graag hoe het verder gegaan is.

Als je liever wilt dat we je hier in de community verder helpen, dan kan dat natuurlijk ook. Vertel je dan meer over waar je tegen aan loopt, welk modem je hebt en of je ook wifi versterkers hebt? Voeg liefst ook toe wat je eventueel al geprobeerd hebt. Zo is ons plaatje van de situatie zo compleet mogelijk. 

En verder, we hebben hier in de community ook een Kennisbank, met veel handige informatie. Waaronder bijvoorbeeld dit artikel met meer informatie en tips voor wat je kunt doen om slechte wifi op te lossen: