Skip to main content
Antwoord

Problemen met wifi na uitschakelen IPv6, slechte verbinding en geen toegang tot modem

• March 31, 2025
  • 8 reacties
  • 64 keer bekeken

Ipv6 uitgezet. Modem herstart maar probleem blijft bestaan. Kwam ‘s avonds thuis en kon de apps pas lezen na het aan en uitzetten van wifi op m’n telefoon. Zelfs mijn wifi punten zijn weer slecht. (Oranje) Het wordt steeds meer een drama. Mijn kpn app had een update , nu geen mogelijkheid meer om in modem in te loggen( kan thuisproduct niet toevoegen, wat ineens weg is uit t overzicht) . Denk dat ik afscheid ga nemen. Onbetaalbaar zulke waardeloze kwaliteit. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Tinus12, wat zuur dat je tegen deze problemen aanloopt 😕

Het uitzetten van IPv6 maakt bij jou dus geen verschil, en je geeft aan dat de lampjes op jouw SuperWifi oranje branden. Welke SuperWifi punten heb je precies? De witte of de zwarte?

Wat je zegt over de app komt me niet direct bekend voor 🤔 Zou je de app eens willen verwijderen en daarna opnieuw installeren? Ben benieuwd of je thuisproduct daarna weer terug is, of toch op z'n minst weer toe te voegen valt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 2, 2025

Het uitzetten van IPv6 maakt bij jou dus geen verschil, en je geeft aan dat de lampjes op jouw SuperWifi oranje branden. Welke SuperWifi punten heb je precies? De witte of de zwarte?

Wat je zegt over de app komt me niet direct bekend voor 🤔 Zou je de app eens willen verwijderen en daarna opnieuw installeren? Ben benieuwd of je thuisproduct daarna weer terug is, of toch op z'n minst weer toe te voegen valt.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 8, 2025

Hoe staat het hier nu mee ​@Tinus12? Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ik vermoed dat je geen verdere hulp nodig hebt, maar hoor nog wel graag of het weer in orde is met de SuperWifi én de app 😊

Ik denk dat Tinus12 afscheid heeft genomen, zoals hij van plan was…

Maar enige wat ik nog niet geprobeerd had (wifi dramatisch na alle kpn software updates), was ipv6 uit zetten> dus ​@Tinus12 Thanks (mocht je dit nog lezen), door jouw medeling ga ik dat ook ZEKER niet doen!

Ps> "Mededeling" bedoelde ik uiteraard, maar wie heeft de tekst van ​@Maja van KPN als "(beste) antwoord" gezet, schijnbaar was ​@Tinus12 toch geholpen door je ​@Maja van KPN, of had je dat zelf gedaan...?!?

Beetje verwarrend hier, maar ik ben blij dat ik ipv6 niet uitgezet heb> door dit toevallig te lezen 👍 en ben weg 👋!

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 10, 2025

Hoe staat het hier nu mee ​@Tinus12? Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ik vermoed dat je geen verdere hulp nodig hebt, maar hoor nog wel graag of het weer in orde is met de SuperWifi én de app 😊

Nee het werkt helaas nog niet naar behoren. Ik moet nog steeds wifi aaan en uit zetten om app te bedienen 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 10, 2025

Ik denk dat Tinus12 afscheid heeft genomen, zoals hij van plan was…

Maar enige wat ik nog niet geprobeerd had (wifi dramatisch na alle kpn software updates), was ipv6 uit zetten> dus ​@Tinus12 Thanks (mocht je dit nog lezen), door jouw medeling ga ik dat ook ZEKER niet doen!

IPv6 heb ik uitgezet. Geen verandering 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 10, 2025

Wat ik zo vervelend vind: ik moet van alles verwijderen om na JULLIE updtae het product goe date kunnen blijven gebruiken. Omgekeerde wereld . Ik heb dus al ipv6 verwijderd. Cookies verwijderend. Apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd… helpt voor geen meter. En ik heb witte wifi versterkers . Nog steeds moet ik wifi aan en uit zetten om apps te kunnen gebruiken op m’n mobiel 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 11, 2025

Dit is ook heel vervelend ​@Tinus12, alles werkte prima en nu niet meer, en dan hebben we er ook nog niet een hapklare oplossing voor ☹️ 

Gaat het nu wel goed in de MijnKPN app? Of nog steeds foute boel? Heb je het verwijderen en opnieuw installeren al geprobeerd?
Zou je ook de volgende instellingen eens willen controleren en aanpassen?