Skip to main content
Antwoord

Problemen sinds firmware update Experia Box v10 (V10.C.25.01.05)

• April 21, 2025
  • 3 reacties
  • 175 keer bekeken

Sinds de firmware update Experia Box v10 (V10.C.25.01.05)

1. Bij verbonden apparaten zijn niet alle apparaten zichtbaar en ook niet alle gereserveerde adressen die verbonden zijn met de Experia Box v10
  1. Bij thuisnetwerk DHCP-leases

Sommige adressen zijn zonder Hostnaam en andere met een Device-? (deze heb ik nooit zo benoemd)

1. IP-adres reserveren

Waarom zijn niet alle gereserveerde adressen zichtbaar?

1. Hoe kan ik de Hostnamen veranderen?

Als ik bij IP-adres reserveren op de desbetreffende Hostnaam click en daarna op de potlood kan ik niets aanpassen terwijl dat wel zou moeten kunnen? Want er staat gereserveerd ip adres aanpassen, doch het veld voor een andere Apparaat naam is niet beschikbaar. (het veld is gegrauwd)

Moet ik eerst het gereserveerde adres verwijderen en daarna opnieuw reserveren met de juiste benaming?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Leo49, welkom op onze community! Ik zit er zelf niet zo bovenop maar we hebben hier een paar handige artikelen en een product update aan gewijd. Het kan helpen alles even te resetten en opnieuw in te stellen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 24, 2025

Hoi ​@Leo49, welkom op onze community! Ik zit er zelf niet zo bovenop maar we hebben hier een paar handige artikelen en een product update aan gewijd. Het kan helpen alles even te resetten en opnieuw in te stellen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 25, 2025

Hallo Thomas,

Bedankt voor de reactie.

De link met de artikelen is gebaseerd op de oude firmware van het modem ik vind nergens een beschrijving van de nieuwe firmware. Volgens mij zijn er nog een aantal tekortkomingen in de nieuwe firmware. Is al bekend wanneer er een update van de firmware voor de V10 komt?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 25, 2025

De eerste link op de lijst bevat ook de (mini) update naar V10.C25.01.04 of 05

Mini-update naar V10.C25.01.04 of 05

Deze update bevat enkele kleine, onder water, verbeterpunten. Er zitten geen andere, merkbare, wijzigingen in deze update, vandaar dat we hier geen aparte update voor maken. Deze versie gebruiken we per heden (maart 2025) ook voor verdere uitrol op de V10.

De overige artikelen zijn algemeen voor alle modems met de nieuwe KPN software.