Skip to main content
Vraag

Rampzalig modem. Betaalde monteur omdat ik niet in kan loggen?

  • 23 August 2024
  • 6 reacties
  • 131 keer bekeken

Hi,

 

Sinds gisteren klant van KPN thuis internet na positieve reacties van bekende etc. 

 

Iniedergeval alles aangesloten en werkt naar behoren behaalde 750 mbps wat eigenlijk 1gbps moet zijn. Prima, misschien is het zo voor dit moment. Ik probeerde vervolgens in te loggen op mijn modem en gaf aan dat de w8woord niet klopte wat achterop staat vd modem. Verschillende mobielen geprobeert werkte niet Verschillende browersers op mobiel weer niet. Prima, ik neem wel vandaag contact op met KPN klantenservice om het probleem op te lossen.…

 

Na 1 uur gebeld met de klantenservice liet me laptop opstarten en alles hebben we gerest lukte ineens inloggen was ik ingelogd, maar drukte twee tandwieltjes aan om in instellingen te komen gebeurde niks.. ik gaf dit ook aan bij de medewerker ze kan er niks aan doen en er moet een betaalde monteur komen om dit op te lossen..? Ze kunnen ook geen nieuwe modem opsturen.. ff serieus eerst maar betaalde monteur dan pas..

 

Ik heb alles correct aangesloten en gedaan, maar als de website niet correct werkt of dat hij de w8woord niet accepteert wat op de achterkant vd modem staat daar kan ik niks aan doen.. ik vraag om een oplossing waar ik niks aan kan doen is de oplossing betaalde monteur..

 

Nou wat een eerste ervaring.. ik hoop dat jullie dit voor mij kunnen oplossen ander stap ik wel over met me bedenk tijd naar een andere provider die wel op een professionele manier kan oplossen. Het probleem is jullie probleem en niet de van mij wat wel op mijn bord wordt gelegd…

 

Met vriendelijke groet,

FER

Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen @Ferrr ???

 


Hi,

 

Het gaat om een kpn BOX 12B en merk vgm kpn of sagemcom


@JanD 


Zie onderstaande link voor nadere uitleg @Ferrr 

Hiermee moet lukken wat jij wilt.

 


inloggen op een ander browser Firefox. Had hetzelfde probleem. via Firefox lukte het wel

 


Goedemorgen @Ferrr , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Zag dat je al enkele goede reacties hebt mogen ontvangen. Is het jou met deze informatie uiteindelijk nog gelukt om in te loggen op de Box 12?


Reageer