Skip to main content

Ivm problemen en stalken van ex (contactverbod en locatie verbod is al van toepassing geweest) vraag ik me af of dit ermee te maken heeft. In het verleden heeft hij ook toegang gehad tot mijn modem en telefoon en aangezien hacken lastig te bewijzen is, snap ik dat de makkelijkste oplossing is weer nieuwe modem ip, tel nr en telefoon maar dit word de zoveelste keer. Hij werkt als engineer en ontwikkeld software dus heeft er verstand van. 

 

Eenmaal ingelogd op mijn modem werd ik ook snel weer uitgelogd en kon er niet meer in . Na lang zoeken vond ik een kpn nummer om te bellen (020) en ik kreeg een mailbox aan de lijn  dat het nr van kpn veranderd was en belde het nieuwe nr. Ineens ook geen mobiel internet meer op mijn telefoon tijdens bellen (wou even verder zoeken of het nr wel klopte kreeg al vaag voorgevoel.. (0,80 cent per minuut!) Na 9 minuten in de wacht willen vaag gekraak. 

Vandaag wel kunnen inloggen na een reset en er nu weer uitgegooid. 

Als bijlage het eerste nr van kpn? Die mij doorverwees naar het 0900 nummer.

-Verder zag ik ik het logboek dat er vaak packet  worden verzonden om weer een connectie met mijn mobiel te maken ook als ik niet eens thuis ben (Dit wordt ook meteen weert ingang gezet als ik de stekker eruit heb en deze er weer indoe) 

 

-pppoE via pmt? Wat is dit? 

Staat ook bij 3g/4g connectie met een inbelnummer?

?

Om jullie niet meteen te overladen hou ik het even hierbij. 

 

Alvast bedankt.

 

De klantenservice van KPN is te bereiken via het gratis nummer 0800-0402.

Voor jouw vagen doordeweeks tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00. 

 


Daar ben ik inmiddels achter maar bij Google krijg ik dat dus niet te zien.. alleen via iemand anders laptop (en adres).. 😞 Maar bedankt voor de reactie :) 

 

Kpn al eerder gebeld en helaas viel het mij op dat ze niet echt diep in kunnen gaan op vragen . Zo viel het op dat ik schijnbaar kabeltelefoon heb. (Geen kabeltelefoon hier) Eerder gehoord van iemand die probeerde te helpen dat ik via caiwai mailde..


Bij deze het inbelnummer? Is dit een standaard instelling?


Daar ben ik inmiddels achter maar bij Google krijg ik dat dus niet te zien..

Nooit een telefoonnummer via google opzoeken. Nooit. Maar dan ook echt nooit.


En die schermafdrukken... houd daar maar mee op. Want daar mankeert helemaal niets aan. Die gegevens zijn gewoon in orde.

Die ex van u ... als die u wilt hacken, dan heeft die daar uw modem niet voor nodig. 


Dankjewel voor je reactie Nick.


Topic mag worden gesloten. :)