Skip to main content

Sinds 2 dagen valt het internet op onze experia box v10a constant weg.

Vandaag leek het gedurende de dag iets minder vaak voor te komen, maar richting de avond is het elke minuut dat internet wegvalt.

Het lampje op de modem wordt daarbij dus rood en later weer gewoon groen. Het is me ook een paar keer opgevallen dat hij eerst blauw knipperde, dan op rood gaat en vervolgens weer groen (mislukte update?)

Ik heb de modem al meerdere malen aan en uit gezet, wifi manager doorlopen en ook al 2 keer een reset uitgevoerd zonder succes.

Zolang er internet is, werkt het verder prima. Maar het constant uitvallen is uiteraard niet werkbaar en vervelend. 

Als er nog ideeën en/of acties zijn die ik uit kan voeren dan hoor ik het graag!

Een rood lampje geeft meestal een storing aan tussen de centrale en het modem.  Het is verstandig om de klantenservice 0800-0402 te bellen.  Zij kunnen dan meteen met je meekijken.  Voor storingen is de klantenservice 24/7 bereikbaar.


Ga ik doen, bedankt!


Hi @WhiskyJoe,

Ik zie dat je na het advies van Joep contact op hebt genomen met de telefonische klantenservice en dat er op de 10e een monteur langs gaat komen. Dat is maar goed ook, want ik zie inderdaad dat je lijn er héél erg vaak uit klapt. Laat je dinsdag even weten hoe het is gegaan met de monteur? 


Hi @WhiskyJoe,

Ik zie dat je na het advies van Joep contact op hebt genomen met de telefonische klantenservice en dat er op de 10e een monteur langs gaat komen. Dat is maar goed ook, want ik zie inderdaad dat je lijn er héél erg vaak uit klapt. Laat je dinsdag even weten hoe het is gegaan met de monteur? 

 

Dat klopt. Na 2 keer aan de telefoon te hebben gezeten (na de eerste keer leek het verholpen te zijn, maar helaas) toch maar een monteur langs laten komen. 

Complimenten voor de 2 medewerkers aan de telefoon die snel en netjes te werk zijn gegaan.

Als de monteur is geweest zal ik laten weten wat eruit is gekomen. 


Monteur is langs geweest, en hoewel we de exacte reden waarom het fout ging niet konden achterhalen, is nu de modem en aansluitpunt van glasvezel vervangen.

Tot nu toe lijkt het goed te gaan.


Hmm, als het tot nu toe goed gaat, dan zal 1 van beiden toch wel de boosdoener zijn geweest, goed dus dat dit vervangen is 😊

Bedankt dat je het nog even hebt laten weten!