Skip to main content
Beantwoord

Retourdoos wordt steeds niet bezorgd door PostNL

• January 24, 2025
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Via postnl staat steeds dat het retour doos in mijn brievenbus moeten bezorgen 

16e 18e 21e januari

Als jullie die willen hebben kunnen jullie beter zelf komen halen of heel lang wachten tot dat in mijn brievenbus valt 

Via chatbx valt niet te praten en bellen kan ik ook niet ben namelijk doof en mailen kan het ook niet.

Hopelijk krijgt hier een antwoord of stuur maar een mail waar je waarschijnlijk ook nog hebben

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@van Breugel ,

Wacht niet langer op een retourdoos. Gebruik een willekeurige eigen doos. Doe wel een briefje met jouw gegevens in die doos. 

bron:

Wat als ik geen retourdoos ontvangen heb?

Geen probleem. Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Hoe stuur ik apparatuur in bruikleen retour naar KPN?

De doos geef je af bij een PostNL locatie. Daar heb je veertien dagen de tijd voor. Je apparatuur op deze manier retour sturen is gratis.

Welke apparatuur moet ik terugsturen?

Van je tv- en internetabonnement stuur je terug:

• De Experia Box (modem)
  • De tv-ontvanger(s)
  • Stroomadapter(s)

Van je Digitenne-abonnement stuur je terug:

• De tv-ontvanger(s)
  • De antenne(s)
  • De stroomadapter(s)
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 25, 2025

Hallo ​@van Breugel ,

Wacht niet langer op een retourdoos. Gebruik een willekeurige eigen doos. Doe wel een briefje met jouw gegevens in die doos. 

bron:

Wat als ik geen retourdoos ontvangen heb?

Geen probleem. Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Hoe stuur ik apparatuur in bruikleen retour naar KPN?

De doos geef je af bij een PostNL locatie. Daar heb je veertien dagen de tijd voor. Je apparatuur op deze manier retour sturen is gratis.

Welke apparatuur moet ik terugsturen?

Van je tv- en internetabonnement stuur je terug:

• De Experia Box (modem)
  • De tv-ontvanger(s)
  • Stroomadapter(s)

Van je Digitenne-abonnement stuur je terug:

• De tv-ontvanger(s)
  • De antenne(s)
  • De stroomadapter(s)

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 27, 2025

Hi ​@van Breugel,

Wat flauw dat je de retourdoos nog niet ontvangen hebt, ondanks meerdere berichten daarover 😕 Ik zie dat ​@Noordzee je al heeft gewezen op de mogelijkheid om een eigen doos te gebruiken, en hoop dat het via die weg gelukt is om je apparatuur terug te sturen!