Skip to main content
Antwoord

Rood lampje Experia Box V10A maar alles werkt wel

• October 12, 2025
  • 7 reacties
  • 80 keer bekeken

Na de laatste grote update ging het lampje op de Experia Box V10 afwisselend rood en groen branden, terwijl alles wel gewoon werkte. Ik heb de modem een keer uitgezet en nu brandt het lampje continu rood. En nog altijd werkt alles normaal, hoewel mijn tablet soms meldt bij uploaden van een foto dat het langer duurt wegens trage verbinding. Ik heb in de app de verbinding laten controleren en die is okay bevonden. 

Beste antwoord door Leen59

Lees dit even door.

7 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 12, 2025

Lees dit even door.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 12, 2025

Dank; veel gaat mij helaas een beetje “boven de pet”. Eigenlijk werkt alles en vind ik alleen dat rooie lampje vreemd. Misschien doe ik maar gewoon een reset. 

Leen59
Wijsgeer
  • October 12, 2025

Dat is het beste wat je kunt doen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Leo R, welkom op onze community! Als alles verder gewoon goed werkt is het niet perse noodzakelijke een reset te doen. Het hangt er ook een beetje vanaf welk lampje het om gaat. Het services lampje wil bijvoorbeeld nog wel eens oranje branden terwijl er niks aan de hand is.

Als dingen toch niet goed werken is een herstart of reset vaak wel een goede eerste stap. 
We denken graag even mee!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 14, 2025

Dag Tomas.  Ik heb maar een lampje….een horizontaal streepje op de experia box v10A. Dat brandt altijd groen, alleen tijdens bepaalde processen zoals opnieuw inschakelen ed zijn er wisselende kleuren. Bij mij heeft een tijdje wisselend groen/rood gebrand, nu brandt het continu rood. Alsof er iets mis is, maar de boel werkt gewoon. Ik heb nog geen reset gedaan en voor mij hoeft het ook niet, maar ik vroeg me vooral af wat er aan de hand is.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Oh sorry, je hebt een V10a, die heeft er inderdaad maar 1. Als alles gewoon werkt zou ik er niks aan doen. Mocht je verder nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 24, 2025

Ik heb toch even een reset geprobeerd, bij het einde daarvan brandde het lampje heel even groen. Maar daarna meteen weer rood/oranje. Ik laat het maar zo. Overigens, ik zei dat alles normaal werkt, maar ik heb tv van Digitenne dus dat loopt niet via de experia box. Mogelijk heeft de box dus problemen met tv en merk ik dat gewoon niet.