Dag,
De router is kapot. (Alles al gecheckt, maar hij doet helemaal niks meer, niks geen lampjes) Ik zou graag een nieuwe ontvangen.
Groet Bouke
Dag,
De router is kapot. (Alles al gecheckt, maar hij doet helemaal niks meer, niks geen lampjes) Ik zou graag een nieuwe ontvangen.
Groet Bouke
Hoi
Als het modem niets doet dan denken wij eerder dat de voedingsadapter defect is.
Kijk even of alles van de adapter wel aangesloten is.
En vul je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kun je sneller geholpen worden.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Hallo
Gaat het om een V7, V8 of V9 modem?
Dan kun je de omruil ook zelf regelen.
Dat kan via deze link:
https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm
Mijn excuses, inmiddels begrijp ik dat dit grotendeels een klantenforum is en geen vorm van klantenservice. Maar fijn dat het misschien via deze weg kan.
Profiel heb ik aangevuld.
De adapter is inderdaad defect, had al een jaar een breuk in het snoer. Ging tot nu toe goed, maar ik ben gaan schuiven met de meubels en dus ook de modem ging heen weer. Ik heb andere adapters geprobeerd, maar de modem start met geen enkele.
Klopt, de experia v10
Mijn excuses, inmiddels begrijp ik dat dit grotendeels een klantenforum is en geen vorm van klantenservice.
Mijn excuses, inmiddels begrijp ik dat dit grotendeels een klantenforum is en geen vorm van klantenservice.
En dat waardeer ik heel erg.
Ik wens jullie een fijne zondag en stuur gerust nog even een berichtje als we wat kunnen doen!
Ik wens jullie een fijne zondag en stuur gerust nog even een berichtje als we wat kunnen doen!
Top! Maar is alleen een nieuwe adapter voldoende? Omdat 2 andere adapters ook niet werkten.
Het modem gaat praktisch niet kapot
Dank jullie wel en een fijne zondag!
Graag gedaan
Graag gedaan
Dag Remco,
De adapter heb ik ontvangen. Dank voor de snelle hulp. Maar hij past niet. Helaas blijkt er ook een V10 A te zijn met dus een andere aansluiting. Sorry, zou je mij de adapter van de experia box V10A willen opsturen. Ik zal de V10 retour doen.
Groet Bouke
Dus even voor de duidelijkheid, u heeft deze?
Ja,
Dan moet
Dag
Helaas,
Router/ modem reageert niet op de voedingskabel.
Dan is een nieuw modem de volgende stap
Dan is een nieuw modem de volgende stap
Klopt, die kan ik morgen ophalen. Dank je wel.
Top! Dan wens ik je vast fijne feestdagen en ik hoor graag of het aansluiten van het nieuwe modem lukt. Je kan voordat je hem afkoppelt ook even een foto nemen van alle bekabeling en dergelijke. Dat is vaak wel makkelijk bij het aansluiten van het nieuwe modem.
Top! Dan wens ik je vast fijne feestdagen en ik hoor graag of het aansluiten van het nieuwe modem lukt. Je kan voordat je hem afkoppelt ook even een foto nemen van alle bekabeling en dergelijke. Dat is vaak wel makkelijk bij het aansluiten van het nieuwe modem.
Ik heb weer beeld. Dankjewel en fijne feestdagen!
Kijk dat zijn goede berichten
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.