Skip to main content

Dag, 

De router is kapot. (Alles al gecheckt, maar hij doet helemaal niks meer, niks geen lampjes) Ik zou graag een nieuwe ontvangen.

Groet Bouke 

Hoi @Bouke23 
Als het modem niets doet dan denken wij eerder dat de voedingsadapter defect is.
Kijk even of alles van de adapter wel aangesloten is.
En vul je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kun je sneller geholpen worden.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 


@Bouke23 Welkom op het forum! Dat gaat dan in dit geval om de KPN Experia Box zelf? En zou je dan inderdaad ook jouw profiel kunnen invullen dan loop ik het verder voor je na!


Hallo @Bouke23 ,

Gaat het om een V7, V8 of V9 modem? 
 

Dan kun je de omruil ook zelf regelen. 

Dat kan via deze link: 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm

 


Mijn excuses, inmiddels begrijp ik dat dit grotendeels een klantenforum is en geen vorm van klantenservice. Maar fijn dat het misschien via deze weg kan.

Profiel heb ik aangevuld. 

De adapter is inderdaad defect, had al een jaar een breuk in het snoer. Ging tot nu toe goed, maar ik ben gaan schuiven met de meubels en dus ook de modem ging heen weer. Ik heb andere adapters geprobeerd,  maar de modem start met geen enkele. 


@Bouke23 Welkom op het forum! Dat gaat dan in dit geval om de KPN Experia Box zelf? En zou je dan inderdaad ook jouw profiel kunnen invullen dan loop ik het verder voor je na!

Klopt, de experia v10


Mijn excuses, inmiddels begrijp ik dat dit grotendeels een klantenforum is en geen vorm van klantenservice.

@Remco_ is een KPN medewerker. En die is er heel snel bij op deze zondagmorgen. 


Mijn excuses, inmiddels begrijp ik dat dit grotendeels een klantenforum is en geen vorm van klantenservice.

@Remco_ is een KPN medewerker. En die is er heel snel bij op deze zondagmorgen. 

En dat waardeer ik heel erg. 😁


@Nick83 De koffie moet nog even zijn werk doen maar we zijn er weer 😉

@Bouke23 Dank voor de aanvulling 🙂 . Ik heb de stroomadapter opgestuurd en met een beetje medewerking van de post ligt die morgen voor je klaar na 14.30 bij de Boni supermarkt. Verder heb ik ook een noodbundel geactiveerd op het contactnummer van 100 GB. Dan kun je die even gebruiken ter overbrugging naar morgen toe. Je kan dan bijvoorbeeld je telefoon als hotspot instellen en bijvoorbeeld iTV of Netflix naar de tv streamen indien mogelijk natuurlijk 🙂

Ik wens jullie een fijne zondag en stuur gerust nog even een berichtje als we wat kunnen doen!


@Nick83 De koffie moet nog even zijn werk doen maar we zijn er weer 😉

@Bouke23 Dank voor de aanvulling 🙂 . Ik heb de stroomadapter opgestuurd en met een beetje medewerking van de post ligt die morgen voor je klaar na 14.30 bij de Boni supermarkt. Verder heb ik ook een noodbundel geactiveerd op het contactnummer van 100 GB. Dan kun je die even gebruiken ter overbrugging naar morgen toe. Je kan dan bijvoorbeeld je telefoon als hotspot instellen en bijvoorbeeld iTV of Netflix naar de tv streamen indien mogelijk natuurlijk 🙂

Ik wens jullie een fijne zondag en stuur gerust nog even een berichtje als we wat kunnen doen!

Top! Maar is alleen een nieuwe adapter voldoende? Omdat 2 andere adapters ook niet werkten.


@Bouke23 Wat voor een adapters waren dat exact dan? Waren die vergelijkbaar met de defecte adapter. Ze moeten namelijk wel aan bepaalde vereisten voldoen. De V10 is een prima modem eigenlijk maar mocht de nieuwe adapter het modem niet aan de praat krijgen dan wisselen hem uiteraard alsnog om. Dan maak ik dat voor je in orde 🙂


Het modem gaat praktisch niet kapot @Bouke23 , maar om zomaar een willekeurige adapter er op aan te sluiten is niet verstandig, maar ik denk net als Remco dat het wel goed gegaan is.


@huistijger Vaak pakt de beveiliging van het modem dat wel op inderdaad. 


@Remco_  en @huistijger geen idee welke adapters en dat het niet verstandig is. Voor een leek is een snoer een snoer 🤣 Die lagen nog ergens onder in een la. 

Dank jullie wel en een fijne zondag!


Graag gedaan @Bouke23 en dankjewel! Ik hoor graag of het lukt met de nieuwe adapter en post gerust bericht bij verdere vragen.


Graag gedaan @Bouke23 en dankjewel! Ik hoor graag of het lukt met de nieuwe adapter en post gerust bericht bij verdere vragen.

Dag Remco, 

De adapter heb ik ontvangen. Dank voor de snelle hulp. Maar hij past niet. Helaas blijkt er ook een V10 te zijn met dus een andere aansluiting. Sorry, zou je mij de adapter van de experia box V10A willen opsturen. Ik zal de V10 retour doen.

Groet Bouke


Dus even voor de duidelijkheid, u heeft deze?

 


Ja, 😁


Dan moet @Remco_ nog maar een keer aan de slag denk ik...


@Bouke23 De adapter voor de V10A is onderweg! Ik ging inderdaad op basis van het eerdere bericht uit van een V10 😅 . Hij ligt morgen voor je klaar bij hetzelfde servicepunt.

 


Dag @Remco_ 

Helaas,

Router/ modem reageert niet op de voedingskabel. 


Dan is een nieuw modem de volgende stap @Bouke23. Als het goed is heb je al een sms ontvangen en ligt het modem na 14.30 voor je klaar bij de Boni!
 


Dan is een nieuw modem de volgende stap @Bouke23. Als het goed is heb je al een sms ontvangen en ligt het modem na 14.30 voor je klaar bij de Boni!
 

Klopt, die kan ik morgen ophalen. Dank je wel.


Top! Dan wens ik je vast fijne feestdagen en ik hoor graag of het aansluiten van het nieuwe modem lukt. Je kan voordat je hem afkoppelt ook even een foto nemen van alle bekabeling en dergelijke. Dat is vaak wel makkelijk bij het aansluiten van het nieuwe modem. 


Top! Dan wens ik je vast fijne feestdagen en ik hoor graag of het aansluiten van het nieuwe modem lukt. Je kan voordat je hem afkoppelt ook even een foto nemen van alle bekabeling en dergelijke. Dat is vaak wel makkelijk bij het aansluiten van het nieuwe modem. 

Ik heb weer beeld. Dankjewel en fijne feestdagen!


Kijk dat zijn goede berichten @Bouke23! Ik wens je ook fijne feestdagen en stuur gerust nog even een berichtje als we iets kunnen doen!